Katten breken de koelkast open

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:58

suuzepuus schreef:
_Rianne_ schreef:
Hier hebben we alles geprobeerd..
Kinderslotjes zoals hier boven genoemd,
Stoel er voor, 2 stoelen er voor,
SLot op de koelkast ( speciaal koelkast slot)
Vol bierkrat ervoor,

Niks werkt. Katerlief gaat overal dwars doorheen.
Nu zet ik er als ik wegga een tafel voor.. 9 van de 10 keer laat hij het staan, maar soms doet hij de moeite en schuift hij het aan de kant.

Ik lees hier nog even mee, misschien komt er nog een gouden tip om de hoek kijken... anders wens ik je succes! :)

Kinderslotjes moet je dan wel bevestigen op je koelkast, stoelen wel tegen de deur aan , net zolas een bierkrat. Ik geloof er geen reet van dat jouw kat een gebaricadeerde koelkast open gemaakt heeft. Ik denk dat je dan eerder een slaapwandelaar in huis gehad hebt. een kat krijgt dat niet voor elkaar....

Kindersloten.. Wij hadden 1 die je gewoon er op kunt plakken.
Als je ze niet meer nodig bent haal je ze er af en poets je de vlekjes weg en klaar, niks meer van te zien :j

_Rianne_

Re: Katten breken de koelkast open

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:04

Suuzepuus, Ik zou zeggen: Kom maar kijken! :)
We stonden er, met meerdere mensen bij en keken er naar! :)

iemand vroeg hoe groot mijn kat is.. hij is vrij groot.. 9.5 kg.. Maar normaal gedrag is het niet ;)
Hij gaat ook dwars door "dichte" kattenluikjes heen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 20:02

jesito schreef:
Ik heb de oplossing...........................niks meer in de koelkast doen wat de kat lekker vind, haha.
Rianne, hoe groot is die kater van jouw als die alles aan de kant schuift, jeetje.

Dan blijft er niets meer in liggen. :D Hier eten ze werkelijk alles, inclusief komkommer, sla en plastic (wat ze natuurlijk niet mogen).

Ik moet toch nog naar de ikea, ik zal eens kijken voor die kindersloten!
Had ook al de tip gekregen de koelkast achterover te hellen, dan moet de deur meer tegen de zwaartekracht in. Dat is alleen weggelegd voor de niet zo volhardende kat :7
Moet zeggen dat ik ze ook niet zo slim had ingeschat, maar heb me blijkbaar vergist }:0

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:32

Wij hadden vroeger twee katten; de ene, genaamd Thijs, ging op z'n rug liggen, zette zijn nagels in de tochtstrip en wurmde zo de deur open. Vervolgens kwam zijn rivaal Siepie, zij sloeg hem de keuken uit ~~}> en deed zich te goed aan de inhoud van de koelkast 8-) .

Later, toen mijn ouders gescheiden waren en de katten dus ook, werd Thijs inventiever. Vooral als we gingen gourmetten en er allerlei soorten vlees in de koelkast lagen dan rook hij dat van verre of zo, en echt iedere keer weer viste hij precies de biefstuk er tussen uit :') .

Op een gegeven moment heeft mijn vader maar een haakje op de koelkast gezet :)* , maar owee als je dat een keer vergat terug te doen... :D

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:36

Even de rottweiler van de buren in de koelkast zetten? :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:43

Zodat die het vlees er eerst vast uit kan eten :D ?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:46

Ja en dan een bordje om zijn nek met: Mis poes! :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:48

:')