Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Je kan beter eerst naar de dierenarts gaan voordat je gaat aan modderen met middeltjes. Van een schoon hok gaan de (die er misschien niet eens zitten) vlooien niet weg.
En een schoon hok is wel erg belangrijk, misschien gaan de luisjes ofzo niet weg maar je moet het wel goed uitsoppen anders krijgen ze schimmelinfectie. Dit had mijn vorige cavia dus, ik waste niet elke keer met verschonen het hok uit... maar daarna deed ik dat wel. Ruby1995 schreef:Anoniem schreef:Je kan beter eerst naar de dierenarts gaan voordat je gaat aan modderen met middeltjes. Van een schoon hok gaan de (die er misschien niet eens zitten) vlooien niet weg.
Ik doe toch nog niets met middeltjes enzovoorts?En een schoon hok is wel erg belangrijk, misschien gaan de luisjes ofzo niet weg maar je moet het wel goed uitsoppen anders krijgen ze schimmelinfectie. Dit had mijn vorige cavia dus, ik waste niet elke keer met verschonen het hok uit... maar daarna deed ik dat wel.
Mijn cavia die ik bij een fokker vandaan heb, had luizen. Daardoor kregen ze het allebei, met alle gevolgen van dien, jeuken, enzovoort. Hok schrob ik niet uit eerlijk gezegd, maar heb dr nooit meer last van gehad!
Het zal bij mij niet aan de orde zijn, hier worden de hokken elke week uitgesopt.