Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Neej schreef:Klep open of niet, in de volle zon of niet, het is momenteel gewoon veel te warm om een hond in de auto te laten zitten nu. Hier schijnt de zon niet, maar als ik zo in mijn auto stap is het een grote benauwde boel daarbinnen, niet het klimaat om een hond in op te sluiten. Dus ja, ik zou hier wél de politie voor bellen.
Tiffany schreef:Cayenne schreef:Autoklep open wil niet zeggen dat het voldoende koelend is.
Staat de auto in de volle zon?
Als de auto in de volle zon staat niet nee daarom stelde ik die vraag ook. Maar als het bewolkt is lijkt het me wel afdoende hoor, en niet de moeite waard om daar de politie voor te laten uitrukken en met grof geweld de auto open te breken,.
Tiffany schreef:Neej schreef:Klep open of niet, in de volle zon of niet, het is momenteel gewoon veel te warm om een hond in de auto te laten zitten nu. Hier schijnt de zon niet, maar als ik zo in mijn auto stap is het een grote benauwde boel daarbinnen, niet het klimaat om een hond in op te sluiten. Dus ja, ik zou hier wél de politie voor bellen.
Oke misschien komt het omdat ik het hier helemaal niet zo warm vind op het moment ?
Tiffany schreef:Anoli schreef:Maar vergis je niet hoe snel zo'n auto heet wordt. Ook bij bewolkt weer...
Met de temperatuur waar ik in zit zal dat wel meevallen, maargoed ik zit aan zee en daar is het al snel koeler.
sannx94 schreef:Auto staat wel in de schaduw.. Maar heb me hand beetje naar binnen gestoken en was net een sauna. De receptioniste ging het meteen omroepen etc. Ik hou het in de gaten!
Top dat je actie hebt ondernomen!!