Moet niet gekker worden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:03

Ik had toch even de politie gebeld en de situatie uitgelegd. Misschien doen ze er niks aan, maar dan weten ze er in elk geval van, als er weer zoiets gebeurt.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:05

Goed dat je vader onderweg is!

Persoonlijk had ik meteen de politie gebeld toen ik daar voor de deur stond.

Maar wat een aparte mensen zeg.

Maiska

Re: Moet niet gekker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:07

Zo, dat dit serieus is zeg, lijkt wel alsof je een grapje verteld. Echt belachelijk!
En dat ze ook nog riemen durven te houden, snap echt niet waar mensen het lef vandaan halen. Eerlijk gezegd was ik zelf naar binnen gelopen om gewoon die riemen te pakken, hoe heb je je honden mee naar huis gekregen? :+

Biancaa

Ik had ook de politie gebeld, inderdaad zelfs nu nog. Wie weet doen ze dat dadelijk weer.

En die moeder, pfff hoe kan ze nou zo reageren? Haal dan een gratis hond van mp af ofzo, zijn er zat die een leuke plek zoeken zo voor de vakantie.

loisbr96

Wat raar. Kom steeds raardere situatie tegen op bokt..
Hopenlijk kan je vader ze terug krijgen!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 17:10

Thirty schreef:
Je geeft je honden toch niet zomaar mee aan voor jou onbekende kids van die leeftijd? Of snap ik het nu niet. Vreemde gang van zaken.

Nou het zit zo. De golden retriever wil nog wel eens zelf de deur open doen en een eindje gaan wandelen, vandaar dat ze ook allemaal peningen hebben met daarop hun en onze naam adres en tel nr.

Die meiden hadden timber een keer gevonden en mijn vader zei dat als ze het leuk vonden wel eens met de hond mochten wandelen.
Mijn vader geeft ze altijd zo mee, ik heb daarintegen eerst hun adres gevraagd je weet maar nooit!

Zulke dingen verwacht je toch niet!

Ik ging vroeger ook wel eens met honden uit de buurt wandelen, en ik deed dit soort dingen niet hoor!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 17:11

Maiska schreef:
hoe heb je je honden mee naar huis gekregen? :+

Nou die wou ze wel meegeven, omdat ik kon bewijzen dat die honden van mij waren chip en penning!
En als ze die niet mee wou geven, had ik ze toch wel gekregen goedschiks of kwaadschiks1

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:14

Ik liet ook altijd honden uit van mensen in de buurt, mijn hond is daar totaal niet geschikt voor.
Maar mee nemen... Nee nooit.
Maar oke kids zijn kids.

Maar die moeder?!? dat snap je toch gewoon niet?

Wat voor type mensen waren het? Ik zie nu arme schooiers voor me of asso lui hihi

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:18

blokje schreef:
Ik liet ook altijd honden uit van mensen in de buurt, mijn hond is daar totaal niet geschikt voor.
Maar mee nemen... Nee nooit.
Maar oke kids zijn kids.

Maar die moeder?!? dat snap je toch gewoon niet?

Wat voor type mensen waren het? Ik zie nu arme schooiers voor me of asso lui hihi

:')

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 17:19

Mijn vader is weer terug met riemen..

Mevrouw wou de riemen nog steeds niet terug geven, en vertelde tegen mijn vader dat hij maar beter op zijn spullen moest letten. De mevrouw werd ook helemaal hysterisch de buurvrouw stond er ook bij op een gegeven moment en vroeg ook aan de mevrouw of ze gewoon even normaal wou doen. Toen begon ze nog meer te flippen en wou ze de deur dicht doen. Maar de buurvrouw (heldin) duwde de deur weer open en heeft snel mijn riemen gepakt. Dus mevrouw allemaal schreeuwen dat ze wel even de politie zou bellen..

Goed voorbeeld heb je dan voor je kinderen ;)

En het zijn als je ze zo bekijkt gewoon normaal uitziende mensen, niet arm ook niet aso. Dus vond t erg raar allemaal..

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:20

:') Mijn hemel mwhahahahaha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:20

:') :') Die vrouw heeft echt een steekjes los zitten! ... of 2

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:21

Ik zie mezelf, als mama, al staan.
"nee hoor die riemen houd ik hier!"

Wat moet je nou met 2 riemen zonder honden :+
Wat een raar mens

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:21

jeeeetje!
Wees blij dat je het adres hebt gevraagd, anders had je nooit geweten waar de honden waren gebleven!
Hoop dat je vader de honden ook niet meer meegeeft aan kinderen nu ;)
En ben inderdaad ook benieuwd hoe je de honden thuis hebt gekregen aangezien je geen riemen had?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:23

Nou zeg; bizar verhaal!! :? :+
Gelukkig heb je honden en toebehoren terug. :)

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:23

pfff, Wat een gestoord mens zeg... En Wat moet er in hemelsnaam van die kinderen terecht komen...

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:25

klinkt niet alleen aso maar als een pure psychopaat joh, jeetje mina zeg hoe durft ze. snap wel waar die kinderen het van geleerd hebben....
en het meegeven tja, als 12 jarig ettertje ging ik ook de hele buurt af om hondjes uit te laten omdat ik er zelf geen mocht hebben. dit verwacht je niet en is ook echt geen normale manier van omgaan met mens en dier. snap best dat het leuk is voor die koters om te gaan wandelen. zelf doe ik het ook niet omdat die van mij te sterk is en ook niet graag meegaat met vreemden, maar had ik wel een lieve hond die zo mee kon dan had ik er ook geen bezwaar in gezien. nu komen ze regelmatig even met haar voetballen, en doen netjes de poort weer achter zich dicht.. zo kan het ook.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 17:26

opisop_shop schreef:
jeeeetje!
Wees blij dat je het adres hebt gevraagd, anders had je nooit geweten waar de honden waren gebleven!
Hoop dat je vader de honden ook niet meer meegeeft aan kinderen nu ;)
En ben inderdaad ook benieuwd hoe je de honden thuis hebt gekregen aangezien je geen riemen had?

Mijn honden gaan ongeveer 5 keer per dag met mij mee dus het is ook niet nodig. En ze gaan ook nooit meer met kinderen of andere onbekenden mee!

Hoe ik ze thuis heb gekregen, mijn border collie luistert erg goed en kan los mee lopen, en de golden retriever heb ik aan zijn halsband mee genomen! Eigenlijk wel jammer dat ze mijn chihuahua niet mee hadden genomen, die had namelijk heel hun huis onder gepoept en geplast :P

Eikenbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:26

FREAK! Some people... Je zou toch puur voor de lol nog een kaartje in de bus doen met "bedankt voor de riemen"?! Of ben ik nu heel flauw? :-P

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:26

Wat bizar zeg... zoiets doe je toch niet :? :n
Goed dat je het adres nog had gevraagd trouwens :oo

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:28

Eikenbos schreef:
FREAK! Some people... Je zou toch puur voor de lol nog een kaartje in de bus doen met "bedankt voor de riemen"?! Of ben ik nu heel flauw? :-P

_/-\o_ en dan wel een camera ophangen zodat heel bokt kan meegenieten van deze psycho

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:30

What the...

Gelukkig honden én riemen weer terug! :D
Maar wel bizar :n

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:31

nee joh, je moet een folder of boekje over hondenartikelen in de brievenbus doen, kan ze zelf een mooie riem bestellen of anders kwijlen over al die mooie riemen die ze niet kan betalen wellicht.
Misschien had ze de riemen wel nodig voor een of ander ziek SM-spelletje ~~}>

tribeworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:32

denk dat die een ritje gekkenhuis nodig heeft jongens hè wordt steeds gekker in de wereld! goed opgelost trouwens van je vader ik denk dat ik meteen al doorgedraaid was.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 17:35

Eikenbos schreef:

Whahahaha.. Ik ben in staat om het ook echt te doen, maar ben bang dat ze me daarna met een groot slagersmes achterna komt :Y)

Ze woont 2 straten achter ons, en zie haar ook regelmatig in de supermarkt, ik kon haar al een beetje van zien. Maar had dit nooit verwacht holy Sh*t.. }:0

hahahaha Opisop_shop daar had ik ook al aan zitten denken van dat sm :P Die van mij zien er alleen niet zo kinky uit! allemaal felle kleurtjes enzo

@tribeworld: mijn vader zou nooit hebben gedaan wat haar buurvrouw deed (de deur weer open duwen) mijn vader zal nooit agressief over willen komen tegen over een vrouw en dat vind ik erg goed van hem. Hij kan wel duidelijk maken wat hij wil!!