Winged schreef:*zucht*
Heerlijk altijd dat er direct zo word gereageerd zonder het exacte verhaal te weten nietwaar? De hond van mijn vriend is toen hij een pup was langer bij de fokker gebleven. Hij is in die periode zelf op vakantie geweest in het vertrouwen dat de hond goed verzorgd zou worden. het tegendeel was waar. De fokker was zelf op vakantie en hun dochter zou voor de hond zorgen. Die madam heeft de hond dagenlang in de bench opgesloten en ging er 2x per dag mee lopen. Met een puppy ja. Toen mijn vriend terug kwam van vakantie was de hond helemaal panisch, bang en vooral bang om in de steek gelaten te worden.
Gezien broertje ondertussen studeert, de hond bij hun moeder is die overdag ook gewoon moet werken en vriendlief zelf op zee werkt en ze de hond liever niet weer zoveel ellende aan willen doen houden ze hem thuis. Hond is hooguit 6 uurtjes alleen thuis. En ja, om te zorgen dat de hond rustig blijft (En overigens is hij nu wel stukken rustiger geworden, maar het weggaan is een drama) toch een bandje om. En zo heel veel schok staat er overigens niet op. Sterker nog, de shock is er af, maar de piep gaat nog wel. En dat maakt hem ook al stil.
Maargoed, bedankt voor het oordelen zonder het verhaal erachter te weten. Top!
Graag gedaan.
ps: ga je eerst eens verdiepen waarom je beter geen blafband kunt gebruiken bij verlatingsangst voordat je mensen gaat aanraden er een te gebruiken.
) . Binnenkort zullen we even gesprekje met ze aangaan.. hopen op veranderingen... 
maar zodra ze buiten is of als er mensen voorbij lopen slaat die hond aan.. en ook om 7 uur 's morgens als jij nog ligt te donneken na een nachtdienst.. dan loop ik wel ff te tieren..
) maar goed ze zouden er mee bezig gaan zeiden ze . Ik hoop het dan maar . Het zijn trouwens gewoon koopwoningen