Wat denken jullie van dit verhaal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Merell123

Re: Wat denken jullie van dit verhaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:19

Jeetje wat vervelend, maar wat goed dat jullie doorknokken voor dit hondje! Even over de zaak.. De verkoopster had meldplicht maar je hebt als koper helaas ook onderzoeksplicht.. Dus of je een zaak hebt ik weet het niet..

Jammer hè.. Dat je mensen tegenwoordig niet gewoon kunt vertrouwen.. Veel sterkte met jullie hondje en jullie zoektocht naar rechtvaardigheid..

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 22:25

Dank je Merell, we kunnen idd niet veel maar ik hoop al is het maar met mijn verhaal...mensen te waarschuwen.
Laat desnoods als je toch ergens een hondje haalt een uitgebreid bloedonderzoek doen, en is dat goed, dan pas tot de koop overgaan.
Beetje zoals bij paarden met een keuring zeg maar.
Ik zal het zeker een volgende keer op die manier doen.

Merell123

Re: Wat denken jullie van dit verhaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:34

Vind het ook heel goed dat je dit neerzet! Kunnen mensen niet vaak genoeg waarschuwen.. Helaas kun je de tijd niet terugdraaien hè.. Maar aan de andere kant, dit hondje had het niet beter kunnen treffen denk ik!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 22:46

:o dank je en ja...we doen alles voor ons meiske dus idd beter had ze het denk ik niet kunnen treffen hoewel wij er enorm veel verdriet van hebben, want ze wil zo graag maar heeft domweg meestal de energie er niet voor.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 18:12

Ik heb alles even vluchtig doorgelezen maar ik denk dat je inderdaad niks kan met dat mens.....
Jammer genoeg want als ik het zo lees dan denk ik wel dat ze je bewust besodemieterd heeft!
Als die mevrouw de fokker zou zijn geweest dan was het volgens mij anders.
Ik weet dat onze hoefsmid een pup bij een fokker had gekocht en die pup had ook een verborgen gebrek, dat is helaas niet goed afgelopen want de pup is overleden.
Maar die hoefsmid heeft toen meen ik via rechtsbijstand wel zijn geld terug gekregen.
Wel met een hoop heisa hoor........

In elk geval diep respect wat jullie voor jullie meisje doen!