Benfan schreef:Ik doe nu zo min mogelijk inderdaad, straks een 'kort rondje' en dan weer naar huis. Neem haar op de arm mee naar het grasveld zodat ze daar haar behoefde kan doen. Hopelijk word ik straks door de arts gebeld. Thuis is ze eigelijk het 'standaard' spondylose hondje, veel liggen weinig ondernemend. Ze is door de pijn/stijfheid wat gestresst. Ze voelt zich er duidelijk niet goed over. Ze krijgt nu nog steeds haar pijnstillers, misschien dat de arts besluit haar meer te geven of een ander middel. Maar daar weet ik vanavond wat meer over.
heb nog even bij regenjasjes gekeken, ik vroeg me namelijk af of het weer van de afgelopen dagen haar wel goed doet. Lijkt mij dat als je al stijf bent, en je word nat het wel extra vervelend word (en koud) Een gezonde hond schud dat zo van zich af. MIJ lijkt het dat een hond in haar geval best wel xtra beschermd mag worden.
Regenjas hoeft nu niet hoor, pas in de herfst. Wel goed afdrogen en die van mij vind de fohn er op heerlijk. Ik weet niet wat voor vloer je in huis hebt, maar als je een gladde vloer hebt, leg dan een mat neer. Vooral bij de mand. Ik heb parket in huis en hier liggen overal matjes, zodat meneer zich gemakkelijker door het huis kan bewegen en geen moeite hoeft te doen om zijn poten bij elkaar te houden op de gladde vloer.