. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik mag toch hopen dat ik die NOOIT tegenkom...
Zelfde maat ongeveer
Wat een MONSTER.
Airborn schreef:[ Afbeelding ]
Aladinnetje schreef:[ Afbeelding ]
deze vieze foto kwam ik op internet tegen. en deze zijn niet met zn tweetjes maar met ietsje meer!![]()
en ja t lijkt wel alsof ze steeds groter worden, zijn net vogelspinnen man! ik vind hooiwagens en trilspinnen (huis-langpoten) en langpootmuggen ook doodeng! brrrrrrrr!

Zolang er maar geen leven inzit in ieder geval (of het moet een huisdier-spin zijn).
Ben echt doodsbang voor spinnen.
).
.
. Denk dat als ik zo een grote bij mij vindt, ik snel weer bij mijn ouders woon
.
Die gaan bij mij linea recta de stofzuiger in. Cayenne schreef:Die vogelspinnen vind ik eigenlijk helemaal niet eng. Die rennen meestal ook niet zo snel.
Die wolfsspinnen daarentegenDie gaan bij mij linea recta de stofzuiger in.
Aladinnetje schreef:Cayenne schreef:Die vogelspinnen vind ik eigenlijk helemaal niet eng. Die rennen meestal ook niet zo snel.
waarom zijn mensen altijd zo dom om spinnen op te zuigen met de stofzuiger want dat overleven die beesten, ze wandelen er gewoon weer uit.. en denk ook aan de jonkies die ze kunnen krijgen.. dus beter doodmeppen en kijken of er geen kleine spinnetjes uitrennen of als je dat zielig vind, vangen met een glazen legen pot en dan een velletje papier eronder en buitenzetten. heb je wel kans dat ie daarna weer gezellig naar binnen komt.
Aladinnetje schreef:Cayenne schreef:Die vogelspinnen vind ik eigenlijk helemaal niet eng. Die rennen meestal ook niet zo snel.
waarom zijn mensen altijd zo dom om spinnen op te zuigen met de stofzuiger want dat overleven die beesten, ze wandelen er gewoon weer uit.. en denk ook aan de jonkies die ze kunnen krijgen.. dus beter doodmeppen en kijken of er geen kleine spinnetjes uitrennen of als je dat zielig vind, vangen met een glazen legen pot en dan een velletje papier eronder en buitenzetten. heb je wel kans dat ie daarna weer gezellig naar binnen komt.
Ik zuig ze juist op zodat ik ze weer uit kan zetten. Doe er zelfs een schone zak voor in de stofzuiger, want een volle stofzuigerzak overleven ze ook niet.
en nee, ik zuig ze niet alleen op. Er gaat meteen een halve kilo grof vogelgrit achteraan.