Waar zitten jullie eigenlijk?
Ik ga zeker volgen
! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!
Ik wil zelf ook heel graag een Caaf, maar het mag niet.

Het water stroomde van het dak af, zo langs de deur en aan de onderkant kwam het naar binnen. Niet echt fijn, aangezien die hele schuur volstaat met hokken, hooi, zaagsel en brok... Zou een ramp zijn geweest als dat allemaal doorweekt was. Maargoed, gelukkig stopte het na een uurtje met regenen en liep de schuur niet verder vol. Gelukkig staan de cavia's zelf op ongeveer 1.20 hoogte, dus die zitten altijd droog

We hebben altijd opvangers zitten, verschillende leeftijden, geslachten en rassen. 
Een klein zeugje, goudagouti kop, witte rug en kont.
)

Maargoed voor nood zijn het goede hokken.

Dus mocht je er ooit een binnenkrijgen mag je me altijd even contacten

heb ooit een mooie beer gekocht...een zilveragouti die allemaal kale plekken had, hij heeft nog 2 jaar geleefd na de juiste behandeling.
Ze komen op de site etc, maar tot nu toe zijn de blinde cavia's uit onze opvang niet geplaatst. Het vinden van een persoon die beertjes wil (Want 2 van de blinden zijn beer) die ook nog blind worden, dat is een behoorlijke uitdaging. Maargoed niet geschoten is altijd mis.
Ik zou ook juist de cavia's kiezen die de minste kans hebben op een huis, als ik vroeger een dier mocht, dan was het altijd een dier met een handicap haha.
Ik dacht dat jullie ze helemaal niet meer gingen herplaatsen.
Het kleine roodbonte beertje, die de naam Romeo gekregen heeft.

Een beertje van 1.5 jaar. Leuk en zeer lief dier
3 Kleur gladhaar.

De bovenkant kunnen we bij ze ophalen.