Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Daphne__ schreef:Laptopmuis schreef:Jippie, weer wat pretnestjes terwijl opvangen vol zitten met gedumpte cavia's. Goed hoor!
Dat je tegen pretnesten bent, oke, ben ik ook.. Maar mischien is het handig vantevoren te lezen of vragen, voor je oordeelt
Daphne__ schreef:80% Daarvan rascavia's? Cijfers? Bron?![]()
Edit; Even stukje weggehaald. Ga m'n energie er niet eens aan verdoen, heb op je bericht getemt.

Hoop dat het een beer is! Daphne__ schreef:Ja, en wat heeft TS daaraan? Wat moet TS daar aan doen?
Als je mijn onderschrift bekijkt, denk ik dat je wel kunt zien dat ik wéét hoeveel cavia's er in opvangen zitten etc. Maar als je iemand erop aan wilt spreken, dan moet je wel de goeden er op aanspreken en niet de mensen die verstandig fokken en goede huizen voor hun dieren zoeken.
Daar bereik je alleen het tegenovergestelde mee
Ruby1995 schreef:Misschien houd ze wel zelf merendeel? Ik weet niet of jij ooit op het caviaforum gezeten hebt laptopmuis maar daar lopen de 'ras' cavia's aardig hard hoor. En anders blijven ze gewoon fijn bij hun baasje.
Citaat:en denk dat ze gewoon via marktplaats verkocht gaan worden zodra ze weg mogen

)BertinaBvd schreef:Maar als het het zo gaat bekijken betekend het ook dat er geen katten honden paarden of wat voor dieren gefokt mogen worden dan aangezien er daar ook al zoveel van zijn die nog een baasje zoeken.
Missanous ik mis eigenlijk alleen nog puppies en dan is het compleet he

hahadodyg schreef:ohh die kippen zijn echt gaaf haha

Miracle_ schreef:Daphne__ schreef:Ik heb wederom getemt.
Want....? Andere meningen mogen niet? Ze heeft wel gelijk hoor.
En omdat jij het niet wil horen, omdat ze "zo schattig zijn", tem je maar?
Als je zelf een opvang hebt zou jij als geen ander moeten weten hoe het in elkaar steekt.