Keukenrol eruit halen en alles weggooien
Zijn je eitjes ook direct weg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Femke schreef:Houd er ook rekening mee dat het niet heel erg gezond is om een dier in zo'n relatief kleine ruimte waar een kind slaapt te houden.
Knagers zorgen voor heel erg veel stof in de lucht.
En vrijwel alle dieren produceren natuurlijk geurige mest waar ook ongezonde gassen vanaf komen.
Dat merk je wat minder in grotere ruimtes (zoals buiten of een grote woonkamer). Maar om daar een kind in te laten slapen is niet heel erg goed voor de gezondheid
Bovendien staan heel veel huisdieren graag in de buurt van mensen.
Een konijn bijv. in een slaapkamer zal zich waarschijnlijk alleen gaan voelen. Tenzij je zoontje de héle middag bij het konijn is. Maar dan nog is 't konijn de rest van de dag helemaal alleen boven in dat kamertje.
En dat geldt voor veel huisdieren...

GoGoNut schreef:Ik persoonlijk zou het leuk vinden om ratten te hebben (en zoon lief ook) . Wellicht heb ik gewoon draakjes gehad die zo actief waren als ik jullie verhalen zo lees.
We zijn begin van het jaar verhuisd naar een nieuwbouw woning. Zijn nu bezig om de tuin aan te leggen en na de zomer gaan we een grote slaapkamer voor zoonlief maken. Vriendlief is timmerman en lijkt me geweldig als hij een mooie grote etagere wilt maken voor de ratten *droomtweg*
Ik denk dat ik mij hier toch wat meer in ga verdiepen.

GoGoNut schreef:Ik persoonlijk zou het leuk vinden om ratten te hebben (en zoon lief ook) . Wellicht heb ik gewoon draakjes gehad die zo actief waren als ik jullie verhalen zo lees.
We zijn begin van het jaar verhuisd naar een nieuwbouw woning. Zijn nu bezig om de tuin aan te leggen en na de zomer gaan we een grote slaapkamer voor zoonlief maken. Vriendlief is timmerman en lijkt me geweldig als hij een mooie grote etagere wilt maken voor de ratten *droomtweg*
Ik denk dat ik mij hier toch wat meer in ga verdiepen.
Ineke2 schreef:Heb je al gedacht aan 2 parkietjes of zebravinkjes?
Overdachts actief en s' avonds doe je een doek over de kooi heen.
Ineke2 schreef:Heb je al gedacht aan 2 parkietjes of zebravinkjes?

anneliesdj schreef:Ineke2 schreef:Heb je al gedacht aan 2 parkietjes of zebravinkjes?
Omy parkieten maken wel zo gruwelijk veel herrie, daar wil je echt niet in zitten hoor!
Zijn bovendien moeilijk tam te maken als je er 2 hebt en ze mogen best eens bijten.
En ze maken ook nog eens veel troep.

anneliesdj schreef:Ineke2 schreef:Heb je al gedacht aan 2 parkietjes of zebravinkjes?
Omy parkieten maken wel zo gruwelijk veel herrie, daar wil je echt niet in zitten hoor!
Zijn bovendien moeilijk tam te maken als je er 2 hebt en ze mogen best eens bijten.
En ze maken ook nog eens veel troep.
En geen bijters.