Ik kijk altijd met plezier en interesse naar het programma van Cesar, evenals zijn shows. Behalve de altijd aanwezige roddels en generalisering en overdrijving, zie ik gewoon een goede methode die de eigenaren rehabiliteert en daarmee ook direct de honden. Kunnen nog heel wat mensen van leren op deze wereld, dan zouden er heel wat minder gevalletjes zijn van honden dumpen omdat ze onhandelbaar zijn

Zijn methode werkt, duidelijk bewezen, en natuurlijk moet er weer zo'n domme 'oude' Nederlander zijn die er even flink over gaat zitten zeuren op tv. Heel respectloos, ook heel onvolwassen

Nee hoor, voor Cesar niets meer dan respect. Iemand die net zo goed constant zichzelf blijft verbeteren en aanpassen, en ook regelrecht de kern van de problemen aanpakt.
ga je die met snoepjes lokken dat het allemaal niet zo erg is ahhh kom maar je hoeft niet aggressief te zijn puppieeee
die honden in zijn programma zijn vaak ver heen, als ze dat niet zijn hebben ze ook niet veel nodig. ik vind het bijv goed dat hij altijd de regel heeft, beweging, discipline, liefde
Nou jammer voor Gaus maar blijf CM gebruiken voor mijn voorbeeld van energie, lichaamshouding en leiderschap aan mijn lesklantjes
)