konijn in zijn oor geknepen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:32

Ik zal mijn paard nooit meer een corrigerend tikje geven dan oke?
Straks is dat zielig :(

Valentijn5

Re: konijn in zijn oor geknepen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 10:33

Ja, daar verschillen de meningen over. Hierna neem ik ook geen huisdieren meer.

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:34

Jou konijn beschermt je? :') LMFAO

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:34

Goed plan dat je geen huisdieren neemt.. Doe je konijn ook maar meteen weg nu naar een baasje die een vriendje voor hem heeft.

@ maaikj: wat is je bedoeling met deze post? Dat is niet echt een vergelijking..

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:36

een konijn per ongelijk in zijn oor knijpen? Is dat zielig?
Welnee..
Als je dat al zielig vind, kan je net zo goed ook niet meer op een paard stappen, dan is dan nog veel zieliger.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:39

Als je TS' berichten terug leest, dan lees je dat ze autisme heeft en psychotisch is en hier medicijnen voor slikt, ze heeft dus inderdaad een beperking en dus een beetje minder mag ook wel dacht ik zo.... (geldt voor de mensen die zo sneu reageren)

TS; je konijn heeft er niks aan over gehouden, maar niet weer doen, misschien moet je een plekje oor hem zoeken dat hij niet meer alleen is. Heel veel sterkte!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:40

Ach, ze hoeft nu toch niet haar konijn weg te doen? Ze geeft hem veel aandacht, tja, samen is beter maar ik vind het ook sneu om haar nu aan te praten dat dat konijn weg moet eigenlijk.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:42

Ik geloof niet veel van dit topic, maar als je een konijn in een opwelling knijpt vind ik dat zielig ja, dan is het ook niet helemaal per ongeluk. Een paard een corrigerend tikje geven is iets heel anders dan een konijn knijpen.. Laat konijn gewoon konijn zijn in een ren met een vriendje..

Ik vind wel dat het konijn weg moet. Een paard ga je ook niet alleen houden lijkt mij. Aandacht van een mens is toch anders en geloof me dat ze het konijn niet 27/4 aandacht geeft. Waarom een konijn zo houden terwijl hij veel gelukkiger is met een vriendje? Maargoed dit blijft een eeuwige discussie. Een vriendje erbij kost helemaal niet zoveel meer geld en als het goed is is de ruimte groot genoeg voor nog een konijntje erbij.

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:43

:oo ik was net TS' posts aaan t doorlezen en idd...

excuses TS. En nu even serieus, je konijntje kan niet ziek geworden zijn van in zijn oor knijpen hoor, maar misschien is het wel beter om een ander plekje voor hem te zoeken zodat jij even aan jezelf kan werken. Mar dit is natuurlijk eigen keus.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:44

knuffel hem gewoon een beetje extra,en knijp hem niet meer :(:)
Knijpen is zielig.
Waarom zoek je geen ander baasje voor hem waar hij een vriendje heeft?
Misschien doe je hem wel meer pijn straks zonder dat het je bedoeling is?Dat wil je toch ook niet?
Is er niet een lieve Bokker die hem wil nemen?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:45

Wel goed dat je beseft dat wat je deed niet goed voor het konijn is.
Hoop voor je dat je dat een beetje onder controle kan houden, want ik kan me voorstellen dat jouw konijn je anders dadelijk ook niet meer zo lief vindt.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 10:46

Ik zou niet weten, waar die dan heen moet. Hij is hier verder gelukkig. Ben ook vaak thuis. En moet regelmatig met hem naar de da, omdat die haakjes heeft. De da kent hem ook van begin af aan, en vind het niet nodig om hem een maatje te geven. Omdat hij al zijn hele leven alleen is.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:51

o.k...goed dan.Maar niet meer knijpen he? ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:51

Slotje voor overleg.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:39

Moderatoropmerking:
En ik maak hier een definitief slotje van. Gelukkig hebben velen ondertussen door dat het hier wel degelijk om een serieus topic gaat. Mocht je in de toekomst twijfelen of een topic wel of niet "echt"is, druk dan op de tem knop en breng ons op de hoogte. Hierdoor voorkom je reacties die mogelijk kwetsend kunnen zijn in het geval dat een topic dus wel serieus is. Na onderling overleg hebben we besloten dit topic niet meer te openen omdat dit verder geen toegevoegde waarde zal geven. TS is uiteraard op de hoogte gebracht door ons.