Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paulientje schreef:Hey wat grappig, ik kom jou regelmatig tegen met mijn gajes. Als ik niet zo verknocht was aan mijn Tjechoslowaakse wolfhond had ik zeker een Belgische krullenbol gewild.
Paulientje schreef:Overigens is mijn Tjech ook een keer een enorm geschrokken van Nozem toen wij van het strand afkwamen en jullie het strand opliepen (Langevelderslag) toen hij nog een pupje was en Nozem heel duidelijk aangaf niet gediend te zijn van zijn nogal opdringerige puppysiasme.
Paulientje schreef:Loop je vaak in de Groene weelde?
Odin schreef:Volgende keer mij gewoon even aanspreken hoor!
Odin schreef:Jij had toen ook drie honden bij je als ik het me goed herinner? En ik was met iemand met een Poedel en een Stafford toch?
Tsja, Nozem is ehm, nogal duidelijk in zulk soort situatie, oeps....![]()
Hopelijk heeft je Tjech daar geen krullentrauma aan overgehouden!
Bovendien heeft Brammetje nogal een bord voor z'n kop en vind het eigenlijk alleen meer interessant als honden dat doen. En buiten dat, hij was misschien wel vocaal, hij deed verder niks en dan vind ik dat dat mag; lekker duidelijk toch? En ik heb inderdaad ook drie honden, waarvan twee teven (Josje en Zara kruisingen) en dus Brammetje.
Je honden zijn ook hartstikke gaaf
Ik ga zeker ook op die link kijken , mijn vriend en ik houden heel erg van bergwandelen met de honden, lopen ook vaak 4 tot 6 uur of soms nog wel langer, die trektocht van hut naar hut lijkt me ook gaaf!! Ga je dan weer een topic openen??
Paulientje schreef:Ik neem trouwens aan dat de hutjes die via de site ook buiten die geregelde data's te huur zijn? Wij willen graag met vriendin in het najaar naar de Ardennen en het liefst een huis met omheining en natuurlijk erg hondvriendelijk. En aangezien dit specifiek over honden gaat lijkt het mij wel wat.
Paulientje schreef:Hoe zit het overigens met fokplannen? Want mams en oma zijn natuurlijk niet superjong meer en ik weet niet wat de max leeftijd om te fokken binnen de krullenbollen is?
Paulientje schreef:Volgende keer spreek ik je zeker aan, roep wel heel hard: "Hey jij van bokt met die mooie honden en die geweldige schimmel!"
rocymax schreef:Wat een geweldige fotos, vooral de eerste foto, ik hield gewoon mijn adem inJe honden zijn ook hartstikke gaaf
Ik ga zeker ook op die link kijken , mijn vriend en ik houden heel erg van bergwandelen met de honden, lopen ook vaak 4 tot 6 uur of soms nog wel langer, die trektocht van hut naar hut lijkt me ook gaaf!! Ga je dan weer een topic openen??
Maakt me altijd blij zo'n mooi topic
betadine schreef:Ik ben 2 weken geleden geweest. Dichtbij de Groblockner en Lienz. Is ook niet zo ver van Italie. Prachtig land idnerdaad en de volledig afgelegen vakantie-chalets maken het compleet.
Welk dorp was jullie huisje gelegen ?
CrazyCat schreef:Mochten mensen weer eens in de buurt zijn van Osstirol (Grossglockner - Lienz) stuur me een pb-tje mijn paarden staan in Kals am Grossglockner. Wie weet leuk om een keer een rocky mountain horse te testen in de mountains.

casperzazoe schreef:wat gaaf, al 12 jaar en dan nog zo actief lopen