Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willeke12 schreef:Sinds een weekje krijgen mijn honden ook barf van tinlo. Ze vinden het heerlijk alleen moet 'ik' er nog aan wennen, de eerste keer moest ik bijna. Ik vraag me alleen af of het wel goed is voor mijn chihuahua met die botjes erin..
dierenfan schreef:Willeke12 schreef:Sinds een weekje krijgen mijn honden ook barf van tinlo. Ze vinden het heerlijk alleen moet 'ik' er nog aan wennen, de eerste keer moest ik bijna. Ik vraag me alleen af of het wel goed is voor mijn chihuahua met die botjes erin..
Barf van tinlo is toch gewoon grof gemalen kvv? Geen echt barf werk met hele nekken, strotten, lappen vlees enz?
dierenfan schreef:Willeke12:
Snap het hoor, maar heel verwarrend noemen ze het barf (menu?) maar het is geen barfen vandaaridd wel grof gemalen en geen idee of je er beter aan doet fijn gemalen kvv te geven met bijv. kippennekken af en toe of dit grof gemalen kvv.
essiesilly schreef:ja ik vind de site er ook goed uit zienok op de ribben zal ik even letten dan.
op barfplaats.nl kan je heeeeelll veel info vinden willeke
waarom voer je s ochtends nog brok als ik vragen mag?
essiesilly schreef:haha hoef je niet voor te excuserenmaar dat is goed dan vraag ik daar om
@ willeke je laatste argument begrijp ik, de rest niethaha
brok zorgt idd voor tandsteen vorming en zelfs voor gele tanden, slechte adem etc. omdat het aan de tanden blijft plakken. en wat voor bestanddelen zitten er volgens jou in dat het een aanvulling is?
essiesilly schreef:Ja super, fijn vlees wat er schoon uit ziet precies goed gemalen en mijn honden doen het er heel hoed op. Ook goede service daar en je kan er ook extra dingen bij bestellen, het is niet duur. Ik zou t allen niet snel aanraden voor een kleine hond, het is vrij vet vlees en dan krijgt het hondje maar zo weinig..
Ik heb 2 beulen (beaucerons van 45 en 35 kilo) en die krijgen 500 gram pd ieder