RoosG schreef:Ik ben heel benieuwd naar een foto Delerium, ik heb nog geen tijd gehad om speeltjes met kattenkruid te halen, maar ik ga voor mijn werk even de stad in.
*knip*
Dit is de bench zoals-ie al vrij snel was. Alleen was deze foto tijdens het verschonen, hier bovenop is nog een laag deken gekomen (Trouble moest in de winter) zodat ze lekker warm en zacht lag.
Aan de zijkant had ik de kattenbak, zo had ze een stukje zonder speelgoed, een stukje met speelgoed, en een bak. En een voerstukje, maar dat werkte niet. De pluchen plank is een krabplank, die had ik er eerst ook in zodat ze zich daarmee kon voortbewegen maar al snel begon ze eraan te schuren. Toen de plank buiten de bench gezet als rustig stukje. Over de hoek (de kant van de bak+speeltjesloos) had ik een laken op ongeveer een kwart van de bench, en 's nachts schoof ik hem 3/4 over de bench heen. Tip van de DA toen om als kattenbak te gebruiken: de onderkant van een reismand. Die hebben hogere zijranden maar een heel lage instap.
Het is jammer dat je zo ver weg woont, heb nog een hele lading zooi uit de benchperiode...
Fijn te lezen dat het weer beter gaat met Tamale! Heb je een foto van hem? Ben wel benieuwd naar het beestje achter de naam