Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laptopmuis schreef:Zelf hebben we op de kinderboerderij ook een opvang voor konijnen.
Wij vragen 5 euro voor een volwassen konijn, 15 euro voor gecastreerde rammen of gesteriliseerde vrouwtjes en 10 euro voor een jong konijntje onder de 6 maanden.
Niet heel duur dus, maar we willen de prijs beetje laag houden i.v.m. dierenwinkel in de buurt. Daar heb je namelijk voor 20 euro een jong konijntje en sommige mensen kiezen daar toch nog steeds voor.
WinSel schreef:Pas wel op met jou rammen, dit kan zo opeens om springen naar knokken en dan hou je er niks meer aan !
Hoe oud zijn ze nu ?
Dat ze in de narcose blijven is erg klein, wij laten in de opvang alle rammen castreren en van alle honderden konijnen die wij laten castreren gaat slechts een paar er dood aan, maar die waren dan niet sterk genoeg voor een castratie helaas
2 rammen zal ik zeker nooit aan raden !
Zn balletje is leuk, maar er kan te weinig hooi in. Konijnen moeten onbeperkt hooi hebben
Mijn konijnen krijgen elke dag een beste bult in hun ren en ik verschoon dat om de dag, dan gaat al het hooi er uit, ook als het nog schoon is. Zo weet ik zeker dat ze altijd voldoende hooi hebben