ashley1 schreef:Als ik het goed lees werkt je moeder dus de ene week 3 dagen en de andere week 2 dagen?
Waarbij jullie dus op zaterdag vrij zijn dus in die week zit de hond 1 dag alleen en die andere week zit de hond 3 dagen alleen?
Ik vind het ook te lang, 1 dag per week... tja daar kom ik nog wel overheen maar 3 dagen in de week zo lang wordt wel vaak, als hij tussendoor niet uitgelaten wordt. Hebben jullie geen buren of opa/oma ofzo die de hond misschien tussen door (om een uur of 11 bijv) eventjes willen laten plassen? Zo lossen wij dat onderling (zussen, ik, en vader die allemaal op ons eigen wonen op 1 dorp en allemaal honden hebben) ook op als er eentje van ons ècht heel lang weg is (dagje weg, ziekenhuisopname.. noem het maar op). Of anders een uitlaatdienst.
+ vergis je niet in de tijd, 2 maanden zomervakantie klinkt (en is voor ons) natuurlijk heel lang, maar zeg dat je een pup met 2,5 maand oud in huis krijgt, dan is hij/zij aan het eind van de vakantie nog maar 4,5 maand. Is nog niet heel oud he, om dan zo lang alleen te kunnen zijn.
Onze pup is van eind Dec, dus nu bijna 5 maanden en hij kan nu om 1 uur uitgelaten worden en dan om half 6 weer (is het langste wat ik heb geprobeert, en dan ging hij nog niet zitten piepen) maar of je dat moet willen.. en dat is nog maar 4,5 uur.
Je moeder werkt van 7 tot 4, dan gaat ze dus zeg maar half 7 weg en is ze rond half 5 pas weer thuis. En misschien duurt het nog wel langer.. dat gaat gewoon niet met een jonge hond.
Mijn moeders werk zit hier 5 minuten lopen vandaan dus ze gaat pas 5 voor 7 weg en ze is hier meestal al om 4 uur.