dus als je in de buurt bent
.... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus als je in de buurt bent
.... 

Ze krijgt een grote bench en dan over een paar maandjes gaat die weg en kan mevrouw gewoon vrij in de kamer. 
)
hij ligt er snachts in en overdag af en toe als hij zelf wilt. 2misty2 schreef:Kimmie prima is jouw mening. Mijn vorige hond heb ik ook zo opgevoed. Alleen ik zou het wel fijn vinden als mijn hond niks sloopt. Dat heeft mijn vorige hond wel even een periode gedaan. Dat ze baldadidg was. Planten vernielen. En kerstballen uit de boom halenZe krijgt een grote bench en dan over een paar maandjes gaat die weg en kan mevrouw gewoon vrij in de kamer.
kimmie261 schreef:maar wie zegt dat dit hondje dat ook gaat doen?wie weet is het helemaal geen sloper...
en ze moeten toch ook de kans krijgen dingen te doen die ze niet mogen zodat je ze dat kan afleren,opgesloten in een kooi kunnen ze het niet doen,dus ook niet afleren..
en tja,mijn mening hoor,maar puppies doen nu eenmaal dingen die ze niet mogen,dus een gesneuvelde plant en een kerstboom met kerstballen die leuk is,dat is bij mij een part of de deal als ik een puppie neem...
ik hoop het voor je,dat die kooi een wondermiddel is dat het hondje wat je nu krijgt het zal begrijpen dat ze niet mag slopen,ken genoeg honden die los gelaten worden en dan alsnog slopen,en dus hun hele leven opgesloten worden in een kooi van nog geen 1m2 ...
(wat dan ook nog eens groot zat bevonden wordt voor een bewegingsdier..)

kimmie261 schreef:vroeger namen we een pupje de eerste paar weken in een grote doos naast het bed,als het pupje dan wakker werd dan hoorde je dat en dan kon je ermee naar buiten,en zo werd een hondje dan zindelijk..
tegenwoordig stoppen we een roedeldiertje als een hond in een kooi zo klein dat ie zich amper kan bewegen,want stel je voor dat zo'n klein beestje een ongelukje zou hebben...
vraag me weleens af waarom elk dier juist vrijheid moet hebben,en een hond ,zeker babyhondjes,maar zo klein mogelijk opgesloten moeten worden..
overigens hier 5 pupjes opgevoed zonder kooi,kan prima hoor...snap niet waarom er tegenwoordig al meteen naar een hondenkooi gegrepen wordt voor een babyhondje wat net uit zijn vertrouwde nestje gehaald wordt...