Nieuw kitten wel of geen geteste ouders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 12:41

Nathalie; deze huiskatten hebben wel heel mooi lang haar en een persen kopje met neusje :D
En een heel bijzondere kleur.

Babsiej; de afspraken die ik heb staan zijn ook kittens van volledig geteste ouders, vrij van ziektes.
Dat was ook mijn vraag wist je nog ;)

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:43

En het zijn nog steeds huiskatten..... Hoe mooi ze ook zijn.

Maar goed wordt nu beetje een nutteloze discussie, daar ga ik mee op houden. Ik hoop dat je een leuk (en vooral gezond!) dier vindt!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:45

Dat wou ik zeggen het blijven kruisingen .. Alleen lijken ze misschien niet meer op HTK ze ZIJN t WEL...

Maar idd veel succes met je zoektocht, ik hoop dat je gaat slagen !

xRomana

Re: Nieuw kitten wel of geen geteste ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 12:49

Nathalie ik vind jou katten op gewone cypertjes lijken, en sorrie ik wil geen HTK look alike, en dat zijn die katten van jou wel :j. (Is mijn mening) ik wil iets exclusiefs, iets met een mooie lange vacht, aparte kleur die je niet zoveel ziet en een klein neusje, grote poppenogen.
Die katten van jou lopen dr hier 100 in een dozijn van rond sorrie!

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:58

Ik weet niet waar je hebt gekeken, maar mijn Bengalen lijken alles behalve op cypertjes. Of je weet gewoon niet hoe die eruit zien, dat zou ook nog kunnen.

Even ter voorbeeld:

Dit is een Cyperse kat:
Afbeelding

Dit zijn Bengalen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Allen door mij gefokt en de bovenste en onderste zijn nog bij mij. We hebben de volle zus van de bovenste twee katten ook geexporteerd naar Australie. Als dat gewoon een cypertje zou zijn, zouden ze die moeite niet nemen. ;)

Maar goed nogmaals het interesseert me echt niks wat jij van ze vindt. Er zijn genoeg mensen die ze prachtig vinden, naast het geweldige aparte karakter wat ze hebben. Dat jij liever een langharige kat ziet is een kwestie van smaak. Maar we dwalen nu helemaal af van jou vraag en dat is niet de bedoeling.

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 20:34

Wauw Romana,als jouw buurt overloopt met katten die er uitzien als Bengalen kom ik eens langs met een grote lege kofferbak :')
Waar woon je?Vast een rijke buurt dan :D
Dan ren ik die langharige pluizenbollen snel voorbij hoor! ;)

Maar een beetje flauw om hier zo tegen elkaar te zeuren meiden,smaken verschillen,meningen ook,maar laat een ander in zijn waarde.

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 13:00

Grote dierenvriend Taber, mensen als jij zijn hier niet welkom ;)

Ik heb trouwens 2 afspraken gehad gisteren, ze maakten er geen enkel probleem van dat de katjes naar buiten mochten nadat ik verteld had dat ik al meer dan 20 jaar hier in een zeer kat vriendelijke wijk woon waar veel sociale controle is.

Heb fotos gemaakt, alleen hoe krijg ik die geplaatst dan zal ik eerdaags een topic openen. Is een Britse Langhaar en een Ragdoll met neus!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 15:03

xRomana schreef:
Grote dierenvriend Taber, mensen als jij zijn hier niet welkom ;)

Ik heb trouwens 2 afspraken gehad gisteren, ze maakten er geen enkel probleem van dat de katjes naar buiten mochten nadat ik verteld had dat ik al meer dan 20 jaar hier in een zeer kat vriendelijke wijk woon waar veel sociale controle is.

Heb fotos gemaakt, alleen hoe krijg ik die geplaatst dan zal ik eerdaags een topic openen. Is een Britse Langhaar en een Ragdoll met neus!

Waarom zou een ragdoll geen neus hebben ? :+

dierenfan

Re: Nieuw kitten wel of geen geteste ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:01

haha een ragdoll zonder neus zou wel de eerste zijn! Kan je vast goud mee verdienen.