hoe lang kat van huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

Re: hoe lang kat van huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:32

Het lijkt me wel erg ver weg, tenzij je daar met de kat gewoond hebt, dan willen ze wel eens terug naar hun oude huis lopen. Het is prachtig weer, ik denk dat hij wel weer thuiskomt als het begint te regenen.

tribeworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 23:37

nee ze heeft hier altijd gewoon het is een buitengebied maar ze is nu al dik 3 weken weg en heeft 3 dagen geleden bij ons extreem slecht weer geweest met omweer een hoosbuien.
ik hoop dat ze vandaag of morgen gewoon doodleuk komt aanwandelen maar heb er een naar gevoel bij weet ook niet waarom.
ik haal het eten al weg zodat ze wel moeten komen maar ze komt maar niet dus ze krijgt bij ons niks te eten:-(

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:02

Ik wil niet vervelend doen.. maar.. nu met die trekkers op de weg en in het weiland... onze is in de maaier terechtgekomen toen ze in het weiland liep..

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:10

3 weken weg! das wel heel lang..
ik heb 2 poezen, de 1 loopt wel eens graag een paar uurtjes buiten, de andere loopt graag eens rond in de tuin om na 10 minuten terug naar binnen te willen :+ zijn ook meer huiskatten..

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:14

Wij hebben een jeweetwel-kater gehad, echt een avonturier. We wonen tussen de weilanden, maar wel aan een weg. Hij was altijd wel lang weg, soms zelfs een maand, maar kwam altijd heel terug. Maar hij heeft ook bij een buurt bewoonster in huis gezeten omdat zij dacht dat hij geen baasje had, hij was gewoon gechipt, dus als ze even had nagedacht >;) Een paar jaar geleden bleef hij wel erg lang weg, toen is hij nooit meer teruggekomen :n We weten niet waar hij is gebleven, maar we denken dat hij door iemand is meegenomen, hij was altijd erg aanhankelijk en erg mooi om te zien. Het zit me nog steeds niet rustig waar hij gebleven is. In ieder geval, veel succes!!

tribeworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 19:22

dankjewel ik heb het ook al eerder gehad met 2 katten 1 was waarschijnlijk aangereden en de ander denk ik ook meegenomen.
ze is er trouwens nog steeds niet heb haar ook al aangemeld op amivide ook gemeld dat ik 40 km vererop een kat was aangereden die als je op de info afgaat er op leek maar volgens mij kijken ze daar geen eens na:-( maarja hopen dat ze vandaag of morgen komt aanwandelen.

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:06

Heb je haar al gevonden? :(:)

tribeworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 21:45

nee helaas nog niet heb de buurt nagevraagt nergens is ze te vinden op de site aangegeven van amivide ook gezegt dat er ongeveer 40 km van daar een kat is doodgereden die aan haar signalementen voldoet maar dan doen ze nergens mee want hun zeggen dat dat niet kan terwijl het een rechte lijn lopen is.
ga nu van het ergste uit als ik eerlijk ben denk zelf dat ze niet meer leeft:-(

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:47

Sterkte! Ik blijf voor je hopen dat ze terug komt!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 09:35

tribeworld schreef:
nee helaas nog niet heb de buurt nagevraagt nergens is ze te vinden op de site aangegeven van amivide ook gezegt dat er ongeveer 40 km van daar een kat is doodgereden die aan haar signalementen voldoet maar dan doen ze nergens mee want hun zeggen dat dat niet kan terwijl het een rechte lijn lopen is.
ga nu van het ergste uit als ik eerlijk ben denk zelf dat ze niet meer leeft:-(

40km kan wel hoor.

Ben je naar die kat gaan kijken?

tribeworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 17:49

nee want heb verder geen gegevens ervan en die mevr bij amivide zei dat de enige manier was dat ze daar gekomen was in een auto was gesprongen:-s