domste hondenblooper

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Biir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:53

Wij hebben met onze jack russell ook al heel wat stunts mee gemaakt. Hij gaat altijd mee naar de paarden. Laatst zette ik een paard terug in de stal en onze hond liep mee de box in. Ik doe het halster af, loop de stal uit en doe de deur dicht. Tijdje later hoor ik de hond piepen, overal gezocht, nergens te vinden. Kijk in de stal zit 'ie voor de staldeur te piepen dat 'ie er niet meer uit kan. Paardje staat er ook heel mooi langs te kijken, die vond het wel gezellig een vriendje in z'n stal.

Andere keer: We hebben een soort van opslag achter de stal. Hondje was op zoek naar muizen ofzo dus hij kruipt over een hoop rommel heen. Op en duur is ie al zo ver achter de berg (is stukje van ongeveer 3m op 30 cm waar balken en wat andere spullen opgestapeld liggen) kon 'ie niet meer terug, heb hem echt nog nooit zo hard horen huilen :+. Ik geprobeerd hem te pakken, lukte ook niet, uiteindelijk heeft m'n vriend bijna alle spullen weg moeten halen voor we hem weer te pakken hadden. :')

We hebben op stal ook een vijver waar in de zomer verschillende eenden inzitten. De eigenaresse kwam met haar 2 honden naar de stal en we stonden te praten. Ging de ene hond, door de vijver heel rustig zwemmend richting de eenden om ze te kunnen pakken. Hij was helemaal gefocust, bijna bij de eenden, komt de andere hond om de vijver heen gerend, begint kei hard te blaffen, weg eenden.

Ook met onze jack russell, zijn balletje lag in de vijver maar hij zwemt niet zo heel graag. Hij staat dus mooi tot z'n borst ongeveer in het water te wachten tot het balletje terug komt drijven. Hapt in het balletje, maar hapt steeds mis. Dus na ongeveer een half uur, balletje is al 100x in zijn richting gedreven heeft ie het nog niet te pakken. Normaal is 'ie toch een stuk slimmer, maar dit kreeg hij echt niet voor elkaar. :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-12 19:10

Ik werkte in Spanje, en daar hadden we een teef laten stiliriseren.De hond werd daar na erg ziek en had long onsteking, iedere dag moesten we naar de D.A.Ik vroeg in het spaans,mucher? Si si zei hij maar keek bedenkelijk.Ik dacht he maar ik vraag gaat het goed, en zegt ja maar kijkt heel zorgelijk.Komen we terug vraagt mijn baas,en hoe is het? Hun waren nederlands, ik zei dat ik vroeg, beter? Toen zei hij ja maar keek heel zorgelijk. Wat vroeg je dan,ik vroeg mucher? Waha mijn baas bleef maar lachen, en zei mechor is beter. Maar je vroeg, mucher en dat betekend vrouw. Je vroeg of het een vrouw was, terwijl ze net is gestilliriseerd :o .

secricible

Re: domste hondenblooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 19:35

Onze hond haat diep water en heeft eigenlijk maar een plek waar ze het water in wil. Dat weet ze dan ook precies. Laatst liet ik haar wat eerder in het bos los, en sprong ze alvast dat riviertje in, niet wetende dat het steeds dieper zou gaan worden en de kanten steeds hoger. Uiteindelijk stond ze tot halverwege haar buik in het water, voorpoten op de kade en niet op het idee komen om terug te lopen.... Toen zijn we met zn allen maar een stukje terug gegaan. Mw is daarna ook nooit meer het water ingegaan voor ze op haar eigen plekje was!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:22

Haha, geniale bloopers!!! Hier ook een leuke blooper;

was met familie op vakantie, en hun hadden hun teckeltje mee. Onderweg naar of van vakantieplek (weet dat niet meer precies :') ) gingen we even pauzeren bij een benzinepomp, om daar ook even lekker wat te eten. Hond uiteraard aan de riem mee de auto uit, kon die ook even de benen strekken.

Nou, wij allemaal een lekkere snack uit de automaat gehaald, willen weer naar de auto lopen, begint 1 van mijn familieleden te praten tegen de hond, kreeg echter weinig respons terug ... wat denk je ... enkel en alleen nog een riem met een halsband ... teckeltje stond ondertussen nog vrolijk kwispelend en kwijlend tussen de vrachtwagenchauffeurs bij de snackautomaat _O- _O- _O-

S_uus

Re: domste hondenblooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:30

Leuk topic!

Die van mij wou eergisteren met de laatste ronde, wat eenden de stuipen op het lijf jagen.
Ik had ze niet gezien, want het is best donker op dat stuk dus de sloot is een 'gat' voor mijn zicht.

Ineens rent Sacha naar links, de eenden vliegen op maar 1 eend besloot achter Sacha een stuk aan te vliegen, waardoor Sacha geschrokken achterom keek (Wit van dr ogen zichtbaar) en met haar kont zo'n beetje over de grond weg rende en dr staart tussen dr benen _O-
Wat een lefgozer haha.

Djaga schiet regelmatig met 4 poten de lucht in , in het hoge gras? geen idee waarom.

Ook liep Sacha als pup vaak tegen lantaarnpalen op omdat ze gewoon achterom liep te kijken en te laat aan de lantaarnpaal dacht.