Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dierenfan schreef:hier ben ik het helemaal mee eens. Een kitten alleen en zonder moeder zou ik nooit voor kiezen. Kans op gedragsproblemen op latere (vaak volwassen) leeftijd is zeer groot. Als moeder het niet wil zou ik dus zeker ook de natuur zijn gang laten gaan.
Gewoon enorm TRIEST allemaal. Weer mensen die hun kat niet laten helpen en als er iets niet in orde is gewoon weer hun handen ervan af trekken. Kans dat er nog kittens in zitten is dus aanwezig en het is te hopen van niet. Anders echt nog wel kans dat de kat straks daar behoorlijk ziek van wordt en van kan overlijden maar ach, dat zal die mensen vast ook niet uitmaken.........
Sorry voor mijn reactie, weet dat TS alleen maar wil helpen maar in haar geval zou ik toch niets ondernemen. Als de moeder er niets van moet hebben en van de anderen wel dan is er ergens iets mis met dit kitten. Ook dat is weer een teken erbij waarom veel flessenkittens probleem gedrag hebben. Moeder merkte al dat er ergens iets niet in orde is met het kitten en door onze tussenkomst wordt zo'n kitten toch groot en als er nog niet ontdekt is waarom moeder hem niet moest dan gaat het meestal wel een keer naar boven komen.
sheela schreef:het is een heel nobel streven om een katje van 1 dag oud met de fles groot te brengen, maar het vergt heel veel tijd en energie en het is maar de vraag of het kleintje in leven blijft. Als mamapoes ze afstoot is er wat mis mee. Gelukkig accepteert ze de kleine nu wel weer. Ik hoop dat het goed gaat.

Hou je ons op de hoogte? delerium schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat Terror nog wel eens bij jullie kan komen wonen
Alle respect voor jouw handelen trouwens! Goed werk!