niet 2...niet 4....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 23:18

haha ja,ik zou mijn honden eens moeten opvoeden en ze "zit" moeten aanleren en "af",dan zouden foto's maken een stuk makkelijker worden denk ik :D

aan de andere kant...de 2 voorste liggen,dan 2 zittende dan 2 staande,is toch ook wel kunst vindt je niet :P :D

en ja ,t wordt nu spannend hoor met do...wat ie gaat doen met minder prednison...duimen maar dat ie er langzaam vanaf kan gaan komen...

en pip en buddy moeten geopereerd worden,joes is 3 weken geleden aan de beurt geweest,nu nog 2....

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 23:24

Wat een heerlijke roedel honden, alhoewel langharige duitse herders mijn favos zijn, vind ik je mannen er geweldig uitzien!! Mooie fotos ook :j

onley

Re: niet 2...niet 4....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 23:30

ah daar is je knappe roedel weer :D
heerlijk om te zien hoe die allemaal samen gaan echt super!

Hoe gaat het met je meisje en haar been?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 23:59

rocymax,dank je wel,heb jij nu weer een langharige herder erbij?? had vandaag al in je profiel gekeken,maar zag er niets over staan...

en onley,ja gaat nu beter met joes,ze heeft echt nog een tijd heel erg gemankt,dat ik even dacht van pfieuw als dit maar goed komt,maar sinds 2 dagen gaat ze met sprongen vooruit :j *\o/*

gelukkig maar,ik hoop dat ze straks weer lekker kan spelen met haar broertje...en met jouw pup? gaat het goed met haar?

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:14

Nee, heb geen langharige herder.... Na de dood van Roc heb ik alleen Mimi (shiz tzu ) en omdat ik in een appartementje woon , vind ik het niet eerlijk om een langhaar daar te hebben. Bovendien ben ik nog steeds niet over Roc heen, klinkt misschien heel raar, maar het is zo.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:55

Zo dat zijn nog een aantal honden :D wat een geweldige roedel zo.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 10:14

ow rocymax,ik dacht dat je nog eens bezig was met een langharige herder uit nederland? maar dat is niet doorgegaan??

en kan me voorstellen hoor dat je roc nog mist,ik mis ook mijn overleden hondjes nog steeds...ook al heb ik 6 andere honden,je blijft ze gewoon missen...

en nienschaap :j ,het is echt een hele leuke groep honden,en als je ziet hoeveel honden met elkaar bezig zijn,hoeveel ze aan en met elkaar optrekken,is echt zo geweldig :+:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 10:17

Captain schreef:
Fan van rottweilers? :D :D :D

ik had ook al zo'n licht vermoeden :=

Wat een schatjes zeg! <3

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:49

kimmie261 schreef:
rocymax,dank je wel,heb jij nu weer een langharige herder erbij?? had vandaag al in je profiel gekeken,maar zag er niets over staan...

en onley,ja gaat nu beter met joes,ze heeft echt nog een tijd heel erg gemankt,dat ik even dacht van pfieuw als dit maar goed komt,maar sinds 2 dagen gaat ze met sprongen vooruit :j *\o/*

gelukkig maar,ik hoop dat ze straks weer lekker kan spelen met haar broertje...en met jouw pup? gaat het goed met haar?

oo super,
Ja easy mankt ook nog hoor, in stap gebruikt ze hem wel redelijk goed maar dat gaat wel nog komen het is ook morgen net 1 week geleden
dat ze geholpen is..
vriend van ons daar de pup van heeft gisteren zijn achterbeen gebroken tijdens een gekke sprong -O-

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:57

Lekkere beesten heb je toch. Ik ben trouwens fan van Joes :D .

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:47

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Mijn favoriete topics bij BB-ITP! :D Wat staat Tino er dit keer geweldig op met z'n vrolijke prethoofd en een stok in z'n bek!
Aah ik kan gewoon geen favoriet kiezen, ze zijn allemaal stuk voor stuk leuk.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 16:15

Wat een leukerds! Rottweilers zijn echt leuk.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 16:19

Ik vind het altijd zo mooi om te zien hoeveel rust er van jouw honden op de foto´s afstraalt, en hoe de roedel er zo relaxed uit ziet. Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is met zoveel reuen en natuurlijk het sterke karakter van de rottweiler...

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 16:20

Prachtige groep, krijg je daar hondentoeslag voor? :D
Ik vond destijds toen ik honden had dat 2 grote honden al heel wat kosten aan alleen al voer.
Maar een mooie hobby mag wat kosten :)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 16:30

Zo, volgens mij hoef jij niet bang te zijn voor inbrekers! :D

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:42

Jeutje, wat een club bij elkaar!
Ik ken verhalen van top-afgerichte rotweilers, dan schijnen ze echt super te zijn.
Helaas wil t mannetje die van de buurvrouw heul graag n hapje van me nemen, en als ie gromt......huuh...klinken ze bij jouw ook eerder als monsters uit de film?!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 23:27

ik ben zelf ook groot fan van joes hoor,dat is zo'n geweldige hond :+:

zo hond vind ik echt nooit meer...is echt helemaal mijn koninginnetje :+:

en onley,oei een poot gebroken,ik las laatst ook zo'n verhaal van een jonge hond die een poot brak bij een sprong... :(:)

sunny_l0ve :)) ,haha gewoon niet kiezen ,vind ik ook,ze zijn ook allemaal leuk :D

xx_Horsiex , de roedel is ook heel relaxed :j ,ze weten allemaal hun plekje in de roedel en dat gaat super goed :j

Boras ,hondentoeslag ,haha was het maar waar,soort voergeld voor de honden,hahah...ja dat lijkt me wel wat :D :D

inbrekers,denk dat ze deze deur overslaan,ik moet ik zeggen dat ik dat altijd maar hoop,want overleven doet zo'n beste man het niet ben ik bang voor :=

en elke goed opgevoede hond is een fijne hond,en rottweilers zijn gewoon super honden :D :j

en ja als ze hier grommen dan lijken het wel beren die brommen,hahah,maar ook dat went :D

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:14

Do de vreetschuur :')
Je hebt een geweldig stel bij elkaar hoor :+:

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:23

Oooh Fem, wat een heerlijke foto's weer van de hondjes! :+:
Heb een hele poos weinig voorbij zien komen (zelf ook niet gekeken hoor), dus extra leuk om ze nu weer eens voorbij te zien komen!

Mag ik vragen waarom ze geopereerd moesten/moeten worden?
Balen dat Do aan de prednison zit, hoop dat het goed gaat met afbouwen en hij zich gewoon goed blijft voelen..

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 19:17

Leuke honden! :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 19:29

tessy lach er maar om,do de vreetschuur :D ,maar pff wat een honger krijgen honden van die prednison zeg... echt hij wordt er gewoon irritant door,kan ie ook niets aan doen hoor,maar zal bij zijn als ie ook zonder dat spul kan.

en blinnii,zoo tijdje niet meer gezien,hoe is ie met jou??? :)

en tuurlijk mag je vragen waarom ze geopereerd worden/zijn

joes heeft zo'n 9 jaar geleden een kruisbandje kapot gelopen,en nu ging die poot weer heel slecht,eerst gedacht aan artrose,maar het werd niet beter,pijnstillers voor artrose gekregen, :n noppes ze ging steeds slechter lopen,dus ik was heel bang voor botkanker,op de foto gezet,niets te zien ( gelukkig!) maar wel haar kniebandje weer stuk,dus die heb ik laten opereren,en gelukkig maar,want het bleek dat ze echt helemaal geen kniebandje meer had,plus de meniscus was helemaal kapot..

ze gaat de afgelopen week echt met grote sprongen vooruit en ik hoop dat ze over en poosje weer lekker kan zwemmen en spelen,en dan moet ze minimaal 15 jaar oud gaan worden :D dus ja... kniebandje moet weer even meegaan :j

en pip heeft hetzelfde,kruisband kapot,die gaat ook deze maand onder het mes,balen maar ja...pootje wordt steeds slechter ook ondanks rust...

en buddy krijgt een hele nieuwe heup..

dus grote operaties voor de hondjes..

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 19:31

haha leuk! allemaal rotdweilers ( :D ) op een foto!!
ik wou ook zeggen: gek op rotweilers? .. maar das nu niet meer orgineel haha
gaaf hoor, zo'n roedel! mooi!

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 19:36

Lekker stel bij elkaar zo <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 11:46

:D :j

enne ik ben een groot rottweilerfan,dus ja dat kan heel goed kloppen als je daaraan denkt als je de foto's ziet :D :))

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 00:43

Geweldig die roedel van je <3 <3
maar dat wist je al hihihihi. En ja m'n buddyman staat er ook heeeeeel mooi op :+: :+: