Mijn Weimarener gebeten, fotoverslag wond!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Re: Mijn Weimarener gebeten, fotoverslag wond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:49

Laatste foto is het mooi droog.
Heb je de.fotos gezien van die pony, heeft lang.geduurd, maar dat is ook goed.gekomen.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:56

De wond ziet er mooi uit, zover je dat kan zeggen. Ik vind het een beetje smerig, maar het was mijn eigen keus om de foto's te kijken die je netjes in een link hebt gezet. eigen schuld (van mij) ik ben zelf zo nieuwsgierig. Maar je ziet nog wel hechtingen ziiten. Zijn dat hechtdraadjes van een onderhuid of spierlaag, lossen die vanzelf op? Wel sneu voor de hond. gelukkig is het bij 1 wond gebleven. Ik hoop dat ze snel opknapt.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 04:57

Jeetje zeg, ik denk wel dat mijn hond geschrokken zou zijn, maar ik denk dat MIJN vertrouwen in vreemde honden ook serieus beschadigd zou zijn hoor, om al maar niet te zeggen dat ik doodsbang zou zijn voor herders.
Ik wil me je angst écht niet inbeelden, jeetje zeg! Mijn 2 honden kunnen het niet altijd met elkaar vinden (2 teefjes, labrador en Duitse Dog/American Stafford), waardoor ze regelmatig in elkaar hingen.(we hebben ze gescheiden nu) Labrador begon steeds het gevecht maar de andere was uiteraard veel sterker. Ik heb regelmatig huilend staan te schreeuwen in een poging ze uit elkaar te halen, ik had toen al zo veel schrik en het waren mijn 2 eigen honden. Wil me de angst dus niet voorstellen als je hond aangevallen wordt door een andere hond (laat staan 3!!!)

Wat is je hond ook slim geweest om weg te rennen! Je kunt haar eeuwig dankbaar zijn, voor hetzelfde geld was je haar kwijt!

Anoniem14

Re: Mijn Weimarener gebeten, fotoverslag wond!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 08:28

sheela, daarom had ik ze inderdaad ook in een linkje gezet! Een wond ziet er nou eenmaal nooit heel smakelijk uit toch :Y)

Op het moment gaat het heel erg goed met de wond! De hechtingen die er nog zitten gaan gewoon oplossen, alles wat ik er zelf voorzichtig af kan halen is er al uit. Smeer er 2 a 3 keer per dag een laagje Mesitran op, moet er wel bij blijven anders snoept ze het eraf haha..

sander_lotte, ons 'geluk' was ook dat het sowieso geen echte held is met vreemde honden, toen ze op haar af kwamen twijfelde ze heel even of ze zou blijven staan en zich gewoon onderdanig op zou stellen, maar gelukkig bedacht ze zich heel snel en zette het op een lopen. Ik denk ook omdat mijn vriend in de buurt was? Daar rende ze in ieder geval naar toe en hij heeft de laatste hond dus ook de sloot in getrapt.

Komende tijd maar gezellig gaan wandelen met andere honden, goed voor haar zelfvertrouwen!