De katten *zucht*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Desperado_

Re: De katten *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 16:45

Wat ik al zei als we er zijn, zijn ze echt lief en komen ook vwel knuffelen ect.
en speeltjes komen ze ook in onm, die kater verdedigd een (ongebruikte) verfroller met zn leven en de poes vind de hengel helemaal geweldig verder heb ik nog een hele doos vol speelgoed en spelen ze heel vaak met elkaar.
Ik vind het gewoon zo jammer dat ze het achter me rug om doen ik hoi niet van schijnheilen haha.
Ik eet ook aan die tafel waar hun met hun net uit de kattenbak poten lekker op lopen van het idee al word ik ontoepasselijk.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:50

Ja misschien dat je dan toch wat beter na had moeten denken en je wat meer in had moeten lezen, voordat je de katten aanschaft?
Het gedrag wat ze vertonen is typisch voor katten en dat doen ze bijna allemaal ;)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:56

Mijn katten hier zijn de baas in huis :')
als we er zijn blijven we ze corrigeren maar dit hoeft al bijna niet meer. Als we weg zijn gaan ze ook op tafel en het aanrecht.... Ik zorg dat de boel leeg is, geen etensresten enz. En voordat we gaan eten gaat er een doekje over zodat het schoon is :)
Eigenlijk wordt alles in huis zo gedaan dat het met de katten kan hihi! Ik roep nog weleens dat we net zo goed aan kinderen kunnen beginnen, dit is hetzelfde!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:03

Erg herkenbaar verhaal,
Echter wist ik dit voordat ik ging samenwonen met mijn vriend (die had de katten al)
Als we in de kamer zitten zijn ze letterlijk poeslief, maar zodra wij de kamer uit gaan springen ze overal op en plunderen ze de vuilnisbak. Zo heeft één van onze katten vaak een rode neus van het eten uit de vuilnisbak...
Ik ben bang dat je daar niet veel aan kan doen, katten kennen geen baas en doen wat ze zelf willen.

Zoals al eerder is vermeld, kan je evt. kippengaas voor het luchtgat doen. Want zoals het nu gaat is het echt gevaarlijk.
Er is ook speciaal spul te krijgen bij de dierenwinkel wat je op de bank kan smeren, een, voor ons geurloos goedje maar katten hebben er een hekel aan.
Wat voor bank heb je? Toen wij nog een leren bank hadden was die binnen de kortste keren kapot gekrabt, maar sinds we een stoffen bank hebben krabben ze niet meer..

Succes in ieder geval. :-)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:57

stef schreef:
Een hond heeft een baas, een kat heeft personeel

geweldig gezegd !!!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:59

ik heb trouwens met mijn 4 poezen geen problemen,,
1 daarvan brengt me iedere dag een mooi onthoofd muisje mee,, ( soms een heel muisje) en af gelopen week een vogeltje.. ( ooh zielig, want het was een vogeltje wat een nestje in mijn stal aan het bouwen was )
en de andere 3 zitten gezellig met zn 3e op de zolder van de stal en schijten zo af en toe enkele kleine pakke hooi onder.. och ja, als dat alles is.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 23:03

Desperado_ schreef:
Ik vind het gewoon zo jammer dat ze het achter me rug om doen ik hoi niet van schijnheilen haha.

Om je uit de droom te helpen: katten zijn niet schijnheilig. Je katten hebben geleerd wat ze wel en niet mogen, maar dat geldt alleen als jullie aanwezig zijn. Als jullie er niet zijn, gelden jullie regels ook niet. Da's kattenlogica, en die verander je niet ;)