roofvogel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:57

Leuk! En vooral ook leerzaam denk ik :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:03

GamblersCup schreef:
Ben ik met je eens Stef. Maar misschien is er een mogelijkheid valkenier te worden? Geen idee hoe zoiets werkt, of je ergens in de leer moet ofzo. Maar ik denk dat JoannevZ daar wel wat over weet, die werkt zelf met roofvogels en is nog erg jong. Mogelijkheden om er op een andere manier mee bezig te zijn dan "als huisdier" zijn er dus wel.

Oh zeker! Er zijn ook regelmatig workshops etc.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:10

Waarom zou je zo'n dier, die werkelijk in het luchtruim thuishoort, willen bezitten. Het is al erg genoeg hoe we het paard naar onze hand willen zetten.

delerium

Re: roofvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:26

Dit topic doet me denken aan het topic over een meisje dat heel graag jockey wilde worden. Geen achtergrond, alleen een wens. Topic werd geopend in 2009 en inmiddels werkt ze op een renstal in engeland en heeft ze de racingschool gedaan. ([DRS] jockey worden)

Als je echt heel graag met roofvogels bezig wilt zijn: ga ervoor. Niet voor meteen een eigen vogel, maar werk toe naar het moment dat jij zelf de prof bent die door mensen benaderd wordt. Er is weinig in het leven onmogelijk, maar het hangt erg af van hoeveel jij bereid bent op te offeren, hoe hard je ervoor wilt werken en hoe diep je wens is. Het houden van een roofvogel is het omgooien van je levensstijl, omdat de vogels altijd voorop zullen staan. Maar als je het nastreeft kun je het bereiken.