Hoop niet dat het mensen op ideeën brengt
Ook voor dit soort dingen ga je mijn inziens gewoon naar een DA Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amy_leftover schreef:Toch wel een beetje luguber al die ideeën die hier worden aangedragen om zo'n beestje zelf om zeep te helpen...![]()
Hoop niet dat het mensen op ideeën brengtOok voor dit soort dingen ga je mijn inziens gewoon naar een DA
love_western schreef:amy_leftover schreef:Toch wel een beetje luguber al die ideeën die hier worden aangedragen om zo'n beestje zelf om zeep te helpen...![]()
Hoop niet dat het mensen op ideeën brengtOok voor dit soort dingen ga je mijn inziens gewoon naar een DA
Nee hoor, hoe gigantisch veel van mijn dieren. Maar een hamster of konijn word toch echt afgemaakt door mijn vader of vriend van mijn moeder.
Als ze al zo ziek zijn, ga ik niet nog eens slepen met die beestjes. Veelste veel stress voor.
En dat geld van het inslapen kan ik weer in het potje doen voor als het er echt iets nodig is.
amy_leftover schreef:Toch wel een beetje luguber al die ideeën die hier worden aangedragen om zo'n beestje zelf om zeep te helpen...![]()
) dán is het zielig inderdaad.amy_leftover schreef:love_western schreef:
Nee hoor, hoe gigantisch veel van mijn dieren. Maar een hamster of konijn word toch echt afgemaakt door mijn vader of vriend van mijn moeder.
Als ze al zo ziek zijn, ga ik niet nog eens slepen met die beestjes. Veelste veel stress voor.
En dat geld van het inslapen kan ik weer in het potje doen voor als het er echt iets nodig is.
Kan zijn, maar dit lijken mij geen dingen die je zo maar moet gaan uitproberen. De TS geeft dan wel aan niet zelf te willen aanrommelen, maar wat doen anderen met deze informatie? Toch l*llig voor zo'n dier waarbij het net niet helemaal goed gaat, omdat iemand iets probeert wat ergens op een forum geschreven staat
Wilawander schreef:70 euro is bij veel dierenartsen een niet zo gek bedrag. Vaak is het consult al 25 euro en voor een rat heb je in verhouding al aardig wat euthanasie middelen nodig. Dan is het nog de vraag of er eerst narcose wordt gegeven wat ook weer meer kost.
Zo heb ik van de week bijna 100 euro betaald voor het inslapen van een kip omdat ik dat niet zelf kan en een waardig afscheid wilde.
Dat is nou eenmaal als je dieren hebt. En je moet ook altijd zorgen dat je dat bedrag er hebt liggen.
Pikeur schreef:Wilawander schreef:70 euro is bij veel dierenartsen een niet zo gek bedrag. Vaak is het consult al 25 euro en voor een rat heb je in verhouding al aardig wat euthanasie middelen nodig. Dan is het nog de vraag of er eerst narcose wordt gegeven wat ook weer meer kost.
Zo heb ik van de week bijna 100 euro betaald voor het inslapen van een kip omdat ik dat niet zelf kan en een waardig afscheid wilde.
Dat is nou eenmaal als je dieren hebt. En je moet ook altijd zorgen dat je dat bedrag er hebt liggen.
Nee maar sommige dierenartsen vinden zo'n bedrag voor een ratje ook onredeliljk, en eerlijk is eerlijk het is maar 1 tel werk en je hebt maar zo weinig van dat euthenasiemiddel nodig.. als je geluk hebt vind je er eentje die niet de volle 35 euro consult gaat zitten rekenen

,100 euro voor een kip...we hebben hier laatst een paard van 1.80m hoog in laten slapen,was 150 euro...
Misschien omdat ze eerst het beestje verder willen onderzoeken? Geen idee hoor.. Wij spreken ook nooit een euth af door de telefoon, eerst het dier bekijken, dan in overleg besluiten wat het beste is. Wij gaan uit van het dier, niet van de persoon
Daarbij heb je wel kans dat er nog bewaar kosten bijkomen. Beestje moet netjes afgevoerd worden, kost natuurlijk ook geld..