puppy hijgt al een aantal uur heel snel ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 02:21

Cassidy schreef:
Of ik een dramaqueen ben, zal afhangen van het resultaat. Als er niet op tijd en afdoende ingegrepen is, dan zal ts voor de rest van haar leven zitten met de vraag: "wat als...."en "had ik maar..."
En als ik echt mateloos heb overdreven, dan neem ik de blaam maar al te graag op me. Want dan weet ik dat er wel op tijd een DA is bijgehaald en het dier door overmatige bezorgdheid misschien wel een keer teveel de DA heeft gezien (en uiteindelijk kost dat geld, maar wat geeft het, wie ben jij om te bepalen wat voor prijs op een leven wordt gezet), ipv een keer te weinig, ipv dat een dier het leven laat omdat "mensen het nog even wilden aankijken? "

mee eens mee eens _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 07:19

Cassidy schreef:
IK blijf het ongelofelijk vinden dat de DA er niet naar wil kijken.
Misschien heeft je pup wel een longontsteking?
Kun jij voor de rest van je leven jezelf in de spiegel bekijken als er wel wat met de pup is, en jij niet hebt durven optreden tegen het advies van de DA, of de kwaadheid van je moeder?

nou ja zeg doe is even normaal :oo
als iemand hier op bokt optijd naar de DA gaat dan zijn wij het wel
toen ze vast had gezeten onder de verwarming zijn we 1,5 lang bijna iedere dag naar de DA geweest voor de wondcontrole en verzorging,
heeft ons ruim 600 euro gekost dus hoezo zo'n poedersuiker

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 07:23

shilady schreef:
Cassidy schreef:
Of ik een dramaqueen ben, zal afhangen van het resultaat. Als er niet op tijd en afdoende ingegrepen is, dan zal ts voor de rest van haar leven zitten met de vraag: "wat als...."en "had ik maar..."
En als ik echt mateloos heb overdreven, dan neem ik de blaam maar al te graag op me. Want dan weet ik dat er wel op tijd een DA is bijgehaald en het dier door overmatige bezorgdheid misschien wel een keer teveel de DA heeft gezien (en uiteindelijk kost dat geld, maar wat geeft het, wie ben jij om te bepalen wat voor prijs op een leven wordt gezet), ipv een keer te weinig, ipv dat een dier het leven laat omdat "mensen het nog even wilden aankijken? "

mee eens mee eens _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

weer zo'n k*t opmerking erbij ik zal zeggen lees mijn pos even hierboven :r
en o ja misschien he hebben mijn ouders ook ng wat te zeggen over hun puppy :Z
en beslissen zij uiteindelijk of ze wel of niet gaan bellen / langsgaan,
dit keer heb ik ze over kunnen halen wat een K*T opmerkingen ,
we hebben alles voor ons pupje over en nee het boeit ons niet da het geld kost en ja zo krijg je me boos met die ondoordachte reacties _-:(

MarlindeRooz

Re: puppy hijgt al een aantal uur heel snel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 07:29

Maar hoe is het nu met je pup?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 07:33

goed ze had het gewoon erg warm

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:20

Ja ik heb het hier ook gehad hoor, mijn witte herder pup (vorig jaar) had zo'n dikke vacht, die kon ook zo onwijs hijgen als ze binnen zat met de verwarming op 18.
Gelukkig was er niks aan de hand, mijn hond heeft het naarmate ze ouder is geworden minder snel warm binnen. Denk dat de puppy vacht gewoon erg warm is ofzo.