Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gaan we weer... Was er vorige maand ook niet zo'n topic, en de maand daarvoor, en daarvoor?
R.X. schreef:Hier krijg je er heel veel voor terug..................
Heel veel verboden voor honden borden!
Haarbal schreef:Gaan we weer... Was er vorige maand ook niet zo'n topic, en de maand daarvoor, en daarvoor?
Nu alleen nog even iemand die over de loslopende en poepende katten begint, zal ik dat dan maar doen?![]()
"niet eerlijk, loslopende katten die in mijn tuin schijten betalen niks!"
![]()

gewoon maar afwachten?? Nee hoor, daar zit een heel plan van aanpak achter. Niet klagen maar actie ondernemen
) karuna schreef:Het losloopstuk bij ons is teruggedraaid omdat iemand die vriendjes is met wat agenten zijn eigen aangelijnde hond niet wilde uitlaten als er honden los mochten lopen. En voldoende invloed dus.
xx_Kelly_xx schreef:@ Gamblerscup: dat wil ik gaan doen, weet niet wat voor'n soort antwoordt ik kan verwachten maar ben er wel benieuwd naar.

xx_Kelly_xx schreef:Hallo Bokkers,
Wij betalen ong. 100 euro aan hondenbelasting per jaar, maar krijgen hier bar weinig voor terug... eigenlijk helemaal niks..![]()
Het mooie sportpark waar eerst ook velden waren voor de honden zijn verdwenen, en wat is daar voor in de plaats gekomen?
Nou dit: een grote scholengemeenschap, de plaatselijke 'scouting', nieuw voetbalveld en de plaatselijke ruitervereniging..
Toen konden we nog een weiland in voor het sportpark, helaas.. de gemeente gaat daar peperdure huizen neerzetten die nooit verkocht worden...
En nu? Ik vraag me af waarom wij nog hondenbelasting betalen... waar gaat dat heen? Niet naar de hond...
Zijn er nog meer Bokkers met dezelfde frustraties of ben ik de enige...? Ik vraag me af wanneer dit stopt..
We verdienen steeds minder en moeten steeds meer betalen, waar is de grens?
We melden hem pas aan als ze aan de deur komen controleren
) want ik ga toch niet aan de eigenaars vragen van de katten of ze even komen stront ruimen in mijn tuin dat vind ik te ver gaan hafjelinger schreef:Hier in de wijk gaat het wel heel goed. Onze wijk heeft een vereniging van hondeneigenaren opgericht en daardoor hebben we nu verschillende ómheinde losloopveldje en komt er 1x per maand een poepzuiger.
De hondebelasting is hier 54,84 elke hond die daarop volgt is 109,68.
Maar ik moet iets bekennen, we betalen nog geen hondenbelastingWe melden hem pas aan als ze aan de deur komen controleren
Maar goed, die 90 per jaar, het zal me verder aan m'n witte kont jeuken, zolang ik hem dan maar wel lekker in de bossen los kan laten lopen 
koenlover schreef:Misschien is het in Duitsland anders, maar hier in Nederland hoef ik ook niet te betalen voor de honden die niet van het terrein af gaan.