Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
aerdenhout1 schreef:Al was ik mijn baan kwijt, mijn dieren gaan dan toch echt voor!
Heb ook jaren voor een baas gewerkt en bij het eerste gesprek al direct doorgegeven dat mijn beesten op nr1 staan.
Een konijn kan je trouwens vast ergens onder brengen, ook bij de dierenarts, al zit daar wel een prijskaartje aan vrees ik.
Somebitch schreef:Ik heb geen vrienden, familie werkt ook gewoon en buren ook
en daarbij is een kort autoritje niet heel erg lijkt me. Gooi een handdoek over de doos of bak of weet ik t en beest merkt er niks van.
Stravero schreef:Somebitch schreef:Ik heb geen vrienden, familie werkt ook gewoon en buren ook
Iedereen heeft toch wel vrienden of ben ik nou geken daarbij is een kort autoritje niet heel erg lijkt me. Gooi een handdoek over de doos of bak of weet ik t en beest merkt er niks van.
Sorry als mn reactie bot overkomt maar het lijkt n beetje of je niemand anders voor je konijn wil laten zorgen
Arm dier.
GamblersCup schreef:Ik ben ook weg hier, arm konijn. TS wil gewoon niks, doet er geen moer voor. Ik hoop niet dat we morgen een topic vinden met "konijn is de pijp uit".
Cynthiaaapje schreef:Ik zou mezelf ziekmelden. Mijn beesten gaan voor alles. Zelfs mijn goudvissen. Dus als ik niet vrij zou kunnen krijgen of kan wisselen heeft baas gewoon pech, want ik kan dan simpelweg niet van huis..
Je stopt je zieke kind ook niet achter in de auto met handdoek er over heen, ze moeten het maar snappen.
Bij mij staan dieren echt op nummer 1 en ik heb in het verleden mijn baas wel eens moeten bellen, sorry maar ik kom later want de DA kan hier ieder moment op de stoep staan vanwege een koliekgeval bij mijn pony. Was een kort maar krachtige gesprekje en baas had naderhand zoiets gehad van wow wat is daar aan de hand? Dus tegen de tijd dat ik op mijn werk aan kwam (een uurtje of 2 later) toen wist hij al wat koliek was en het 1ste wat ie vroeg was en hoe is het met je pony? Gaat het nu weer beter? Geen woord over het feit dat ik later was etc etc... En dan te bedenken dat het een kille zakenman was zonder huisdieren
GamblersCup schreef:Nee, beetje minder niet, op alles is "nee, kan niet, nee, heb ik niet, nee, niet goed voor konijn, nee, minstens 20 graden".
Kom op zeg, als je wil dat het beest overleefd dan had je al een oplossing gevonden. Ik heb niet het idee dat TS er "alles voor doet" met haar nee, nee, nee, gaat niet, lukt niet, heb ik niet, kan ik niet.Arm dier.
Veel succes er mee.

Zou me in jouw geval, als er echt geen andere mogelijkheid is, gewoon ziek melden. Dan maar hoor... Cynthiaaapje schreef:Ik zou mezelf ziekmelden. Mijn beesten gaan voor alles. Zelfs mijn goudvissen. Dus als ik niet vrij zou kunnen krijgen of kan wisselen heeft baas gewoon pech, want ik kan dan simpelweg niet van huis..
Je stopt je zieke kind ook niet achter in de auto met handdoek er over heen, ze moeten het maar snappen.

Ik heb een simpel baantje en een hoop flexibiliteit maar dat is niet overal zo, zo simpel is het ook. De andere kant is ook dat jij waarschijnlijk iets meer te besteden hebt aan opvang in zo'n situatie dan ik