Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
somokkele schreef:@dilayla, jeetje wat een verhaal van jou merrie zeg. Maar wat heeft er nu voor gezorgt dat ze minder pijn heeft, de ab denk je?
Er hebben inmiddels 4 verschillende da met hem bezig geweest, zij hebben het allemaal uit de computer gehaald (denk ik). Maar alle da weten het wel, dus wellicht doen ze toch een 'lastige' gevallen rondje onderling. Dat weet ik eigenlijk niet. Ik laat me iig niet zomaar wegsturen vanavond
somokkele schreef:Iedereen bedankt voor alle reacties. Ik ben net terug van de da en heb met mijn vuist op tafel geslagenEn...........woensdag gaat Ice onder het mes, het abces wordt open gelegd en gespoeld (met en als het goed is wordt er ook een drain geplaatst). Hij wordt gespoeld met waterstofperoxide en ze gaan kijken of er niet een vreemd voorwerp inzit (is iig niet op foto te zien). Als het mogelijk is wordt in de wond met honing of ab gewerkt.
De da zag nu gelukkig ook wel in dat dit zo verder kan. Ik had niet eens zoveel overredingskracht nodig alhoewel ik wel gezegd heb dat als ze niets gaan doen ik een doorverwijzing wil en anders een andere praktijk opzoek
![]()
Hopelijk komt er nu een eind in zicht!!
somokkele schreef:Iedereen bedankt voor alle reacties. Ik ben net terug van de da en heb met mijn vuist op tafel geslagenEn...........woensdag gaat Ice onder het mes, het abces wordt open gelegd en gespoeld (met en als het goed is wordt er ook een drain geplaatst). Hij wordt gespoeld met waterstofperoxide en ze gaan kijken of er niet een vreemd voorwerp inzit (is iig niet op foto te zien). Als het mogelijk is wordt in de wond met honing of ab gewerkt.
De da zag nu gelukkig ook wel in dat dit zo verder kan. Ik had niet eens zoveel overredingskracht nodig alhoewel ik wel gezegd heb dat als ze niets gaan doen ik een doorverwijzing wil en anders een andere praktijk opzoek
![]()
Hopelijk komt er nu een eind in zicht!!
somokkele schreef:@nathalie, het abces is anderhalve week terug al doorgebroken, en ik kon het niet open houden. Op dat moment hadden ze toch wat moeten gaan doen lijkt me. Zijn lijf heeft behoorlijk de tijd gehad om het op te lossen en het lost dus niet op.
Ze hebben geen sterkere pijnmedicatie gegeven omdat dat de rijping van het abces ook zou kunnen remmen evenals het ab geven. Tenminste dat is wat de da mij vertelde. Overigens heb ik nog steeds geen ab voor hem, zal straks nog eens bellen waarom niet.
Hij heeft al gelopen met de kap. Hij botst overal tegen aan en hij loopt met zijn kop hoog, want als hij hem laat zakken staat ie stil