Ik zou niet graag zonder kipjes willen,ze zijn super gezellig.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou niet graag zonder kipjes willen,ze zijn super gezellig.. 
Misschien kun je eens op het kippenforum kijken. Ik heb daar heel veel aan gehad. Zoals wij het hebben vind ik het zelf praktisch en volgens mij zijn de kippen ook tevreden. Aan het hok hebben we een ren van ongeveer 7 x 1,5 meter. Voor 4 kippen vind ik dat overigens wel minimaal, kleiner moet je echt niet willen als ze er veel in opgesloten zitten. Om het scharrelgenot te vergroten gooi ik vaak het tuinafval erin en regelmatig een paar plakken stro. Klinkt misschien raar om ze als het ware op een composthoop te hebben, maar de kippen zijn er erg mee in hun nopjes. Dagelijks een bekertje graan strooien en ze zijn de rest van de dag bezig om alles terug te vinden. Naast de ren hebben wij een strookje gras dat iets groter is dan hun ren. Daar laat ik ze vooral in het najaar en de winter op, tot er echt geen gras meer staat. Zodra het gras weer begint te groeien gaan ze los in de tuin. Ze nemen dan ook wel eens een hapje van iets anders, maar de meeste planten kunnen dat wel hebben.
ik heb er nu 3. Eentje is laatst overleden.
en de eitjes zijn heerlijk.
Maar ze zijn onwijs leuk!