LecyTinker schreef:annepaardoes schreef:Mesitran kan ook, maar vetramil is speciaal voor dieren.
Mesitran heb ik zelf wel eens gebruik en is ook goed spul, ik heb het alleen nog nooit bij de hond gebruikt.
Je kunt het halen bij de apotheek.
Gewoon bij je dierenarts kan je mesitran halen. Ik ben het een paar jaar geleden gaan gebruiken toen mijn veulen een enorme wond had. Dt spul doet echt wonderen, maar is wel vrij prijzig. Voor een echte tube betaal je al snel 25 euro.
edit... zat ff te kijken op internet en je kan ze al een stuk goedkoper kopen. Tube van 50 mg 12,04 euro. Jemig, dat scheelt wel even een slok op een borrel... voortaan maar via internet kopen die handel!
Dan heet het voor mensen ook mesitran (van klinion):P (Zit op internet te kijken. Volgensmij is het gewoon het zelfde)
Maar de prijzen verschillen inderdaad enorm. Bij de apotheek was het ook erg duur, maar als ik het via internet had gehaald was ik met de verzendkosten hetzelfde kwijt geweest.
Laat natuurlijk niet weg dat een hotsport voor een hond gewoon erg pijnlijk kan kan.
Ze heeft de korst er af gebeten waardoor de plek nu zo groot is als een twee euro munt. Ze lijkt er echter geen last van te hebben dus goed schoon en drooggehouden vandaag en met ab zalf gesmeerd. Als het morgen erger is toch maar richting de da..