Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nou is deze hond ook geen blaffer en bleef keurig bij mij in de buurt, zowel in het lokaal als in mijn kantoor.
. Hij heeft zich daar ook super gedragen.Lekker onder m'n stoel geslapen.
moonsparkle schreef:lijkt me echt ideaal als je je hond mee mag nemen. vraag me af hoe je over zoiets begint met je baas. ik werk als tandtechnieker en wegens giftige/brandbare stoffen zou t ook niet kunnen. zou alleen lastig worden als ik een pup zou willen, dan zou ik een paar weken vrij moeten nemen oid

. Ik zou me toch verplicht voelen om hem steeds in de gaten te houden en bang zijn dat hij overlast veroorzaakt. We werken met zijn allen in één ruimte en er komen regelmatig klanten langs. Onze hond is heel lief en rustig, maar wil mensen wel graag enthousiast begroeten. Thuis merk ik al dat niet iedereen daar van gediend is, maar dan hebben ze pech, maar op het werk en met klanten ligt dat toch anders. Het is voor de hond ook zeker niet nodig, mijn vriend werkt thuis op de boerderij en is regelmatig bij de hond en hij komt ook genoeg buiten. Anders zou ik het wel proberen denk ik, hij zou het vast wel kunnen leren. Is denk ik wel een stuk makkelijker als je een klein hondje hebt, die is toch minder aanwezig.
moet wel zeggen als we mensen ergens slapend vinden is dat voor 99% van de keren in de kitten keet. Als er iemand tijdens zijn luch pauze daar in duikt dan moeten we die regelmatig wakker maken liggend tussen de kittens die het helemaal geweldig vinden
Je kunt je afvragen of je daar als werkgever blij van wordt.