César had last van slecht opstaan vanuit zijn mand, via via bij het Biabed aangekomen. Ze hebben het Biabed nu 4 jaar, ziet er nog uit als nieuw :D , en de stijfheidklachten van César zijn verleden tijd.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Antheman schreef:Het biabed is hier favoriet! Ik heb hem overgenomen van Kentaro, haar hond lag er niet in.
Er ligt hier zelfs nog een schapenvacht in, dus zwaar favoriet hier.
Mijn pup ligt sinds een week zonder bench en ik ben op zoek naar een ander biabed. Dat wordt een nepper, want ik vind ze echt te duur!
Zipporah schreef:Zoeken op leren hondenmanden ( leatherlook ) zoals deze http://petvision.nl/honden/hondenmanden ... zwart.html .
avalonnancy schreef:Zipporah schreef:Zoeken op leren hondenmanden ( leatherlook ) zoals deze http://petvision.nl/honden/hondenmanden ... zwart.html .
ik lees dus hierf dat dit bed gevuld is met schuim, in plaats van ployether en op de large scheelt het 30 euro met de echte, nou dan zou ik het wel weten
Zijnook van die "nep-bia bedden". (zo noem ik ze dan
)avalonnancy schreef:Antheman schreef:Het biabed is hier favoriet! Ik heb hem overgenomen van Kentaro, haar hond lag er niet in.
Er ligt hier zelfs nog een schapenvacht in, dus zwaar favoriet hier.
Mijn pup ligt sinds een week zonder bench en ik ben op zoek naar een ander biabed. Dat wordt een nepper, want ik vind ze echt te duur!
houd dan wel even in je achterhoofd dat ik het bewijs op foto heb gezien dat de "nepper" binnen 2 maanden uitgezakt is en geen rechte randen meer heeft, de sklyleren hoes van veel mindere kwaliteit is en het bed dus niet de orthopedische werking heeft alks het "echte" biabed.
als dat je verder niks uitmaakt zou ik voor de goedkope gaan, maar wil je een biabed om de kwaliteit dan ga je met een namaak nat.
Zipporah schreef:Ik heb zelf één leren er staat Ploeg Design op, al jaren en niks vervormt of mis. Kennissen hebben die leatherlooks met schuim van internet en zie geen verschil met de biabedden. Die vind ik ook aardig verfrommeld er uitzien na een tijd.. daar heb ik geen last van.