Babsiej schreef:Natuurlijk ben je te laat met ruim anderhalf. Dus gewoon zin in een nestje, geen probleem maar verzin er niet van alles omheen.
Lees je vooral goed in, er kan nogal wat fout gaan bij bevallen, katten fokken van esther verhoef kan ik je aanraden. Bij twijfel bel je dierenarts. Moederpoes vooral goed voeren, bijvoorbeeld vers vlees of kittenbrok. En zorg dat je kittenmelk in huis hebt voor het geval je moet helpen voeren. Verder is een slijmzuiger erg handig, een warmtemat/lamp , een goede plek voor moederpoes om te bevallen evt met incontinentiemateriaal erin.
Fijn dat jij precies weet hoe het gegaan is.. Ze is ontsnapt toen ze krols was.. Ik wil helemaal geen nestje.. Ik weet dat ik te laat was maar zij gaat nooit naar buiten en als ze naar buiten ging was ze met een minuut terug. Alleen deze keer was ze 4 uur weg.
Ik heb me ingelezen en heb de dierenarts gebeld die me tips gegeven en wederom word ze na de bevalling zo snel mogelijk geholpen..

Dat is vrij duidelijk, er zijn kittens. Iedereen steriliseert op zijn eigen tijd, dat HOEFT niet op 6 maanden en al helemaal niet op 3... Ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar voor zover ik weet is dat echt niet veilig..