Poef het konijn lag lekker te zonnen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 07:30

amen _O_

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 01:54

PuurxNatuur schreef:
ik zei dat ik geen commentaar wou, en er zijn meerdere mensen die een gelukkige konijn hebben die alleen leeft!

Heb je ze dat gevraagd?

En we bokken hier allemaal wel flink als een paard alleen in de tuin staat. Of 24/7 in een box.
Sommige mensen hebben echt een plaat voor hun kop.

Ik moest er toch even op reageren, het was immers jouw antwoord op mijn vraag.
Heb jij de helft van jouw leven alleen met honden geleefd zonder menselijk contact, zonder lezen, zonder praten?
Nee toch. Hoe kan je dan de vergelijking trekken met dat jij kan leven met het feit dat je met je hond speelt.
Beetje gek!

Cryssie

Re: Poef het konijn lag lekker te zonnen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 08:01

Mensen, hou nou toch op hierover. Als ik haar profiel lees, TP is elf jaar oud. Zij heeft al aangegeven dat zij hierover geen commentaar wilde. Accepteer dat dan ook. Die vergelijking over mens en hond is misschien verkeerd gekozen. Maar als zij het konijn liever alleen heeft (en dat beestje wordt absoluut niet slecht verzorgd, ziet er best lekker happy uit), zal zij ook haar redenen hiervoor hebben.
TP wil graag foto's plaatsen in dit forum over haar konijntje en zit zeker niet te wachten op commentaar van andere forumleden over het feit dat zij haar konijn alleen heeft.
Als dit diertje nou zwaar verwaarloosd was, dan zou ik zeggen: geef daar maar commentaar op. Maar de situatie is eenmaal zo dat het niet zo is. Beestje loopt lekker vrij rond, krijgt veel aandacht, ziet er goed uit, wat wil je nog meer? Er zijn genoeg schrijnender gevallen.

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 18:47

Ja inderdaad, kijk haar lieve koppie nou <3 <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En Poef heeft natuurlijk ook een hok :j Als ondergrond een lekker zachte mat, met daarop een lekker pak stro om lekker op te slapen, en elke dag krijgt ze natuurlijk konijnenvoer & hooi :j

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:49

Haha, grappig zeg. Dat heb ik nog nooit gezien.
Die van mij ligt wel vaak met der snoet plat op de grond als het zonnetje schijnt.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:54

Leuke foto's :j
De eerste keer dat mijn konijn zich met een grote boem liet opvallen dacht ik dat ze door was... Maar nee mevrouw wilde alleen maar even lekker liggen _O-

Voor de mensen die dol zijn op de steeds terugkerende goed bedoelde adviezen... er zijn centrale topics over konijnen hier op bokt ga daar je berichten maar plaatsen.
Als het 2x is geplaatst is hier snapt de TS het ook wel, hoeft niet 20x herhaald te worden.

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 18:56

Haha ja, we dachten echt zo van HUH?! Want normaal gaat ze alleen maar languit liggen, maar nu ook nog omrollen _O-

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 00:04

Ah wat een leukerd :D! Geweldig hoe dieren ook van de zon kunnen genieten he haha!
Mijn cavia's hielden er ook van die ging midden in het licht liggen en die leken dan gewoon helaal plat te worden haha. Geweldig gezicht en als ze het dan te warm vonden kropen ze in een teiltje met een beetje water om later weer naar de zon te verhuizen _O-

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:34

Wat een leuke foto's haha! Mijn konijnen draaien ook wel eens door tot hun rug maar blijven niet zo liggen.
Wat een mooi konijn! :j