Happinez schreef:stef schreef:Alleen jammer dat ie bij mij wil wonen
Het is ongetwijfeld erg gezellig bij jou in huis
Ja dat blijkt dan wel,..kom op we gaan met zijn allen bij Stef wonen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

stef schreef:Euh, arbeidershuisje uit 1920... Als jullie op t dak willen slapen
In de slaapkamer meurt het ook al! Waar is dat ding allemaal geweest?!

Elma_ schreef:stef schreef:Dierenbulance hebben we hier geen goede ervaringen mee (we vallen buiten de districten) maar t is een poging waard
Hier zijn dit jaar al 3 loslopende hondjes weggeplukt in de straat, maar we moesten ze wel zelf vangen anders starten ze de auto niet eens ervoor. Weet niet hoe ze dan tegenover katten staan, misschien doen ze daar wel simpeler over aangezien die zich normaal aardig kunnen redden buiten, maar je kunt t altijd proberen ja.
dierenfan schreef:hier vorig jaar ook zo'n lekkere langhaar gehad. Wist van wie die was maar die mensen deden niets. Kat was vervilt, asiel wilde niet opvangen (want eigenaar was bekend bij amivedi en asiel en dus moesten we hem laten lopen, ik snap het asiel wel maar toch.......) en Dierenbescherming ondernam na een half jaar pas actie (hij werd toen kaal gezet) alles in de tuin en buitenkant van ons huis werd onder gezeken want castreren wilden de eigenare niet. En kater was erg verliefd op mijn geholpen poezen.
't was een kat die heel graag aandacht wilde maar bij de eigenaren niet naar binnen mocht. Enorm triest. Uiteindelijk doodgereden hier op de rijksweg. Enorm triest voor de kat maar bespaarde wel verder lijden voor hem (hij ging weer al vervilten en je wil niet weten wat mesnen allemaal naar een sproeiende kater gooien en hoe laf ze zijn want ze durven de eigenaars er niet op aan te spreken, dingen naar/op de kat gooien was makkelijker BAHHHHHH)
Helaas niet einde van het verhaal. Ze hebben een nieuwe kat. Pracht kat, niet zo langharig gelukkig maar echt een heel mooi en leuk katertje. Loopt weer al hele dagen op straat, ongeveer 6 maanden jong en begint ook al met sproeien EN gillen 's nachts op straat..........................
Langcara schreef:dierenfan schreef:hier vorig jaar ook zo'n lekkere langhaar gehad. Wist van wie die was maar die mensen deden niets. Kat was vervilt, asiel wilde niet opvangen (want eigenaar was bekend bij amivedi en asiel en dus moesten we hem laten lopen, ik snap het asiel wel maar toch.......) en Dierenbescherming ondernam na een half jaar pas actie (hij werd toen kaal gezet) alles in de tuin en buitenkant van ons huis werd onder gezeken want castreren wilden de eigenare niet. En kater was erg verliefd op mijn geholpen poezen.
't was een kat die heel graag aandacht wilde maar bij de eigenaren niet naar binnen mocht. Enorm triest. Uiteindelijk doodgereden hier op de rijksweg. Enorm triest voor de kat maar bespaarde wel verder lijden voor hem (hij ging weer al vervilten en je wil niet weten wat mesnen allemaal naar een sproeiende kater gooien en hoe laf ze zijn want ze durven de eigenaars er niet op aan te spreken, dingen naar/op de kat gooien was makkelijker BAHHHHHH)
Helaas niet einde van het verhaal. Ze hebben een nieuwe kat. Pracht kat, niet zo langharig gelukkig maar echt een heel mooi en leuk katertje. Loopt weer al hele dagen op straat, ongeveer 6 maanden jong en begint ook al met sproeien EN gillen 's nachts op straat..........................
Ik had die vorige kat gewoon gevangen en achterover gedrukt en op een goede plek ondergebracht. Want zulke mensen zouden geen dieren mogen hebben. De wet heeft gefaald en daardoor heeft die kat een rotleven gehad. En dan zou ik het recht maar in eigen handen nemen, want dat is een betere optie dan zo'n einde.