xRomana schreef:Dat zou niet best zijn, een da die er een hele middag over moet doen om hierover een diagnose te stellen.
Waarom neem je dit risico? Geld zeker? Want ik kan jou met beide handen in het vuur namelijk vertellen dat dit geen HS is.
Waarom ik mij niet verder uitwijd over het HS syndrome?
Omdat ik haast zeker weet dat dit het niet is.
Deze verschijnselen zie je vaak bij een hersenaandoening/tumor, vergiftiging, leveraandoening en epileptie.
Allemaal aandoeningen die onmiddellijk specifieke actie vragen, en geen gedoe in een topic wat nergens over gaat.
Dus zet dat HS maar uit je hoofd, en ga naar een arts, voordat je straks het nacht tarief ingaat, want je verhaal is doorzichtig genoeg.
Een dierenarts moet ook wachten op evt. uitslagen van testen. . . dat kan dus zomaar een dag of langer duren, of de hond moet heel toevallig precies tijdens het bezoek een aanval krijgen. Hoe weet jij trouwens of iemand wel of niet van plan is om te investeren in haar hond? Heb jij inzicht in haar financiën? Erg kort door de bocht om gelijk te roepen dat anderen geen geld hebben. Heb jij de hond gezien? Nee, dus je kunt ook niet weten wat het probleem zou kunnen zijn. Je mag dan op de hoogte zijn van de klachten die bij SHS horen, maar een diagnose stellen kan je niet.
Ook is het erg opvallend dat jij meerdere honden hebt met dit syndroom en dat je dan vervolgens geen info wilt geven over wat nou precies SHS is, begin sterk te twijfelen aan jouw 'kennis'. Jij als eigenaar zou juist deze info moeten delen met anderen die hier vragen over hebben, of heb je liever dat anderen honden ook te lijden hebben onder dit syndroom? Nogmaals. . . erg vreemde reactie! Over door/kortzichtig gesproken.
Nu on-topic, zijn er bepaalde momenten op de dag dat de hond er extra last van heeft TS? Heeft hij het vaker als hij bijv. die dag erg actief is geweest? Ander voer? Is het bij jou bekend of dit syndroom binnen zijn lijn extra aanwezig kan zijn/is?