Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
8AngelEyes8 schreef:Heel erg bedankt voor jullie reactie's en steun!
Hij heeft het nu 3x gehad in 2 weken tijd, zaterdag 2 weken terug, afgelopen vrijdag, en afgelopen zaterdag weer..
Gelukkig duurde het zaterdag heel kort, maar wel kwam er weer iemand binnen, net zoals de vorige keren..
Dit keer had hij geen riem om en liep gewoon los, ook was het een bekende (mijn broer) dus dat het aan de riem ligt kunnen we al uitsluiten..
Gisteren is er bloed afgenomen voor een uitgebreid onderzoek, hier krijgen we woensdag/donderdag de uitslag van..
Ook word er bloed opgestuurd om te kijken als er mischien nog enzymen van een hartinfarct in het bloed te zien zijn..
Ze hebben zijn hart nogmaals goed beluisterd en zijn pols.. Dit leek helemaal goed te zijn..
We gaan nu proberen zoveel mogelijk dingen uit te sluiten en ik houd hem zo rustig mogelijk..
Hij heeft druppels gekregen van een homeopaat om rustiger te worden (hij schrikt erg snel en is soms erg gespannen)
Gelukkig slaat dit goed aan, hij rust lekker uit nu, en is een stuk ontspannender..
Ik hoop aan de ene kant zo dat ze iets in zijn bloed kunnen vinden wat de oorzaak kan zijn..
Word gek van die onzekerheid dat hij nogmaals neer kan gaan, en je kunt zo weinig voor hem doen..
8AngelEyes8 schreef:Hij krijgt compleet vers vlees 1kg per dag en orijen brok ernaast..
Hij is nog nooit zo gezond geweest en ziet er super uit, dit zij de DA ook..
Eind vorig jaar had hij een allergie, allemaal bultjes in zijn nek die open gingen.. We weten nog steeds niet waardoor het kwam..
Hier is hij helemaal overheen mede dankzij het voer.. Ontlasting, vacht, natte neus, alles ziet er super uit..
En nu deze vreemde toevallen.. Heb heel internet al afgestuind op allerlei ziekten en de symptomen ervan, kan niets vinden..
Ook youtube filmpjes van epeleptie aanvallen bij honden.. Hier lijkt het niet echt op..

8AngelEyes8 schreef:Hoi allemaal,
Gisteren heeft onze hond weer zon zelfde aanval gehad.. Het ligt dus niet aan de riem.. En het is toch geen flauwvallen..
Wel was er net visite binnen gekomen (mijn moeder en oma).. Weer was hij zo enthousiast als altijd..
Vorige keer schrok ik zo van de aanval dat ik niet goed gezien heb wat hij precies deed..
Dit keer wel en ik zag het ook aankomen net van te voren..
Hij probeert wat ruimte te krijgen en gaat liggen (dit keer op de bank binnen) hij lijkt te verkrampen en strekt zijn poten NIET..
Ook laat hij geen urine lopen of iets dergelijks.. Hij lijkt ook gewoon bij kennis te zijn en hij keek me met hele strakke grote ogen aan..
Hij draait absoluut niet met zijn ogen.. Ook leek hij op dat moment niet te ademen en had zijn bek gewoon dicht..
Ik heb hem rustig geaaid en ben bij hem gebleven.. Het duurt maar een minuut en dan zie je het weer afzakken en komt hij weer in de benen en gaat hij vrolijk verder waar hij gebleven was..
Wel hijgt hij dan heel erg..
Komt iemand dit toevallig bekend voor?