en nogmaals voer je wat ze weegt of voer je wat ze zou moeten wegen?
ik vond dit schema voor het opbouwen van het fietsen voor volwassen honden, misschien fijn om te volgen?

hierna zou je 2 tot 3 keer per week 45 minuten moeten kunnen fietsen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

marleen_usar schreef:Erg duidelijk maar een Gorgi mag alleen maar draven,als je te hard gaat gaat ze galopperen.Dus moet ik langzaam blijven fietsen, is niet erg hoor.
Mandy schreef:je kan een voerbeurt vervangen voor een half blikje sperzieboontjes dan heeft ze toch een vol gevoel en sperzieboontjes maken je niet dik

) ze zal dan honger krijgen en dat is niet leuk dus dan kan je bijvullen met gekookte verse sperziebonen zoals iemand aangaf en dan heeft ze geen honger gevoel meer mar valt van afFemke schreef:Mandy schreef:je kan een voerbeurt vervangen voor een half blikje sperzieboontjes dan heeft ze toch een vol gevoel en sperzieboontjes maken je niet dik
Een blikje of potje zou ik niet doen.
Daar zit eigenlijk altijd een behoorlijke hoeveelheid zout (en soms nog suiker, etc.) in.
Dat is niet zo goed.
Als je sperzieboontjes wil gaan voeren, kun je ze 't beste vers kopen en koken of uit de diepvries kopen en even koken.
@TS: Meer gaan bewegen is voor jou en je hond natuurlijk een heel goed voornemen. Maar let er wel goed op dat een hond op leeftijd wat sneller "last" kan krijgen van z'n lichaam dan een jonge hond. Dus rustig opbouwen en geen heftige plotselinge bewegingen als je blessures buiten de deur wil houden
russel schreef:Wortels hebben na bieten het hoogst gehalte aan suiker..
Lees culinair
http://www.mergenmetz.nl/sf.mcgi?4051