Wie herkent dit??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luffie

Re: Wie herkent dit??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 21:31

Nou, ik heb de afspraak gemaakt voor het maken van de foto's. Vrijdagochtend worden ze gemaakt. En heb nog even mijn zorgen geuit over het roesje/narcose en ze gaf nu aan dat ze het eerst zonder proberen. Hoop dus dat mijn kat mee wil werken, hahaha!
Heb het ook nog even over de (long)wormen gehad en ze gaf aan dat dat ook op een foto te zien is als hij wormen heeft. Dus nu dan maar een foto laten maken en dan weet ik hoop ik meer.
Maar als iemand nog andere suggesties heeft over wat het kan zijn, dan hoor ik het graag!!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 14:16

Update: Helaas heeft mijn kat een zwaardere vorm van astma. Ik heb de foto's van zijn longen gezien en die horen op een rontgenfoto zwart te zijn, maar bij mijn kat waren ze lichtgrijs wat volgens de da wil zeggen dat de longen behoorlijk aangetast zijn |(
Ivm de kosten gaan we het nu eerst met Prednison proberen. Maar ik heb mijn kat sinds afgelopen donderdag niet meer horen hoesten, dus wellicht is het een allergische reactie geweest op een of ander. Ik hou hem goed in de gaten, maar voor nu gaat het redelijk met hem.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:15

Wat balen dat zijn longen er zo uit zien. Mijn kat heeft het lang goed gedaan op de prednison, dus hoop die van jou ook.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 23:02

@Leandra: Ja, schrok toch wel een beetje van die foto's....Maar de da zag ook de restanten van een longontsteking op de foto's. Dus ik denk eigenlijk dat dat hoesten met de longontsteking te maken had en dat de longontsteking nu over is. Hij hoest al sinds afgelopen donderdag niet meer en voelt zich prima.....

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 10:52

Fijn dat hij er zo goed op reageert!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:25

Tja, ben nu gestopt met de prednison sinds een aantal dagen. Hij hoest helemaal niet meer en voelt zich volgens mij wel goed. Hij eet, gaat naar buiten en kroelt weer met de hond :D

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 11:34

Super. Hopelijk was dit het drempeltje waar hij over heen moest.