Ik heb er nu nog 2

2 grijze mannekes die al behoorlijk op leeftijd zijn.
Had nog een Black Velvet en een Albino , ook 2 mannetjes maar die wouden vrouwtjes hebben
Dus heb ik ze verkocht voor veels te weinig

Maar de beestjes werden er hier niet blijer van.
Bij mij staan ze op mijn kamer in een hok van
1 meter diep en 1.50 hoog, zelf gemaakt
Zit aan de voor en zijkanten plexie glas, voorkant verdeeld in 2 grote deuren.
En bovenkant is gaas.
Verder hebben ze heel luxe 2 slaaphuisjes boven op elkaar staan, jaja een flat
Plankjes om naar boven te komen, zandbakje nog een bloempot om te verstoppen.
Een hangmatje en 2 hooibolletjes en 2 voerbakjes
Heerlijke verwende nesten
Bij ons krijgen ze alleen geperste brokken, en daarnaast brandnetel hooi en paardenbloem hooi.
Las iets over Charlie Chinchilla voer.. Die hoef ik nooit weer.. Zijn 2 eerder chinchilla's van mij aan gestorven.\
Zaten larven in van motjes, het was warm weer en die beestjes zijn uitgekomen met honderden in het voer, hok en alles. Waarschijnlijk hebben ze de larven binnengekregen met eten en zijn ze uitgekomen.
Kort na elkaar zijn van beiden hun darmen stil komen te liggen en gestorven.
Eentje zwol helemaal op door al het gas in zijn lichaam en is gestikt in mijn armen..
De eerste 2 komen komen uit het asiel, die wie ik nu heb ook uit het asiel die waren daar voor de deur gedumpt

daarna eentje van een dierenwinkel gered. En eentje van een hobbyfokster gekocht.
Die van mij aai ik alleen en komen af en toe buiten het hok. Eentje is altijd beetje knorrig en wil maar al te graag mijn vingers doormidden bijten. De ander is wel heel lief
De zwarte en witte die ik had kon ik wel overal mee naar toe nemen, evenals die ervoor.
Al met al blijf ik het leuke beestjes vinden en deze blijven ook tot dat ze doodgaan