Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:Waar in groningen woon je?
Ik ben ook in groningen, wie weet ben ik in je buurt en kan ik je helpen.
Deze poes moet nu direct anar de dierenarts hoor.. zou me niets verbazen als er nog meer kittens (al dan niet levend inzitten)
dan kan die kijken hoelang ze al dragend zou moeten zijn etc en wat de eventuele reden van verstoting/miskraam zou zijn en of ze er nog meer draagt 

Maar zoals ze er nu bij zit zit ze er al sinds een paar dagen bij dus ze is 'gelukkig' niet minder suf oid. Ze was gelukkig totaal niet dik dus denk dat er sowieso niet veel inzitten. Mijn moeder heeft me net gebeld en zegt het is afwachten, als ze zich toch nog vreemder gaat gedragen of het moeilijk heeft gaat we denk ik toch langs de DA. Jolliegirl ik vind jou aanbod echt top! Maar hoe het er nu uitziet komt mijn moeder thuis zodra er iets verandert. Bedankt voor alle tips. 

Blacky schreef:Mijn moeder heeft me net gebeld en zegt het is afwachten, als ze zich toch nog vreemder gaat gedragen of het moeilijk heeft gaat we denk ik toch langs de DA. Jolliegirl ik vind jou aanbod echt top! Maar hoe het er nu uitziet komt mijn moeder thuis zodra er iets verandert. Bedankt voor alle tips.