Mijn eigen kat Sky kwam van een flat 18 hoog. Ze heeft nooit in haar leven ook maar enige aandrang vertoont om buiten te komen.
Nu wonen de 2 katten van mijn zusje hier. Ook zij zijn buiten wandelen niet echt gewend, maar hadden bij het pension waar ze eerst zaten de mogelijkheid naar een buitenhok te gaan. Zelfs het adhd-geval doet hier geen enkele moeite een raampje er uit te lichten. Iets waarvan ik zeker was dat ze het zou proberen! Bij mijn ouders zijn ze twee x ontsnapt; het dak op en toch maar weer ]naar binnen.
Dus om te stellen dat binnen zitten per definitie ongelukkig maakt; ben ik niet mee eens.
Ik zelf heb geen aangrenzende tuin, maar er zijn ook genoeg mogelijkheden de tuin kat-proof te maken. Voor jagen hebben ze niet een hele wijk nodig
girlyggirl schreef:en t enige wat ik me afvraag VOOR de discussie om een kat wel of niet buiten te laten is wat heb je gedaan met het beestje?!?!
Bedoel je de kat van vanochtend? Hij vertrok de heg in, dus ben ik doorgereden. Kan moeilijk achter het beestje aan de heg door sluipen, en bovendien was de eerst veilige parkeergelegenheid verder op. Anders had ik de dierenambulance gebeld

Ik hoop dat het beestje naar huis is gegaan, en dat er ook nog iemand thuis was