Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nemurin schreef:Kijk je uit dat ze geen ruzie om elkaar gaan maken dan? Zoiets hoorde ik dat dat kon gebeuren.
Die helpen ook met koppelen en kijken welke rammen bij de dames passen. 

MyWishMax schreef:Nemurin schreef:Kijk je uit dat ze geen ruzie om elkaar gaan maken dan? Zoiets hoorde ik dat dat kon gebeuren.
Nouja, we hebben ze dus al 3 jaar en dat is altijd goed gegaan, behalve toen ze verhuisden naar nieuw hok. Toen ging de ene enorm op de andere rijden. Maar voor het gezonde evenwicht wil ik toch 2 exrammen erbij uit opvang vandaan. Heb ik al contact meegezocht namelijkDie helpen ook met koppelen en kijken welke rammen bij de dames passen.
ben begonnen in een hokje met een verdieping, toen rennetje erbij op gras, grote ren op gras (is die kippengaas ren) gras ging niet toen grond, grond ging niet (glad, modder enz.) toen zand, moeilijk goed schoon te houden maar voor de rest wel fijn op het stuiven na met veel droogte (zwaar zand dus stuiven deed het niet snel) en nu geen zon in winter dus weer tijd voor een nieuwe. En daar zijn we druk over aan het praten, tekenen, denken enz.