Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tribeworld schreef:als je goed lees kan je toch wel opmaken dat ik het daar niet mee eens ben!!!!!!
moet je al helemaal niet zo gaan beginnen ik vraag normaal iets en hoe durf je zoiets te zeggen als sommige mensen moeten geen dieren nemen je kent me helemaal niet.
een van me katten is 2 jaar geleden aangereden geweest waar ik meer dan 1000 euro aan dierenartskosten aan heb gehad en die nu ook blaasgruis heeft wat me ook handen vol geld heeft gekost en nog doet!!!!
)
geerke schreef:tribeworld schreef:als je goed lees kan je toch wel opmaken dat ik het daar niet mee eens ben!!!!!!
moet je al helemaal niet zo gaan beginnen ik vraag normaal iets en hoe durf je zoiets te zeggen als sommige mensen moeten geen dieren nemen je kent me helemaal niet.
een van me katten is 2 jaar geleden aangereden geweest waar ik meer dan 1000 euro aan dierenartskosten aan heb gehad en die nu ook blaasgruis heeft wat me ook handen vol geld heeft gekost en nog doet!!!!
je geeft in deze post zelf antwoord op je vraag of een kat ziek kan zijn.
Wat is er zo duur aan blaasgruis?Het speciale voer?
Tja....zelfs katten kunnen geld kosten.
tribeworld schreef:net bij der vandaag gekomen ze heeft goed gegeten en heb ook gelukkig gezien dat ze dronk.
ze voelde zich nog wel iets sloom maar was al een stuk fitter dan gisteren.
haar temp was 38,6 dus volgens mij is dat goed.
ze at ook al iets vlees maar had liever brokjes.