Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kleinvosje schreef:Ineke2 schreef:Ik heb mijn hondje uit het asiel sinds 5 December 2011 en dat koste 175 euro.
Kun je nagaan, toen wij ons oudje uit het asiel haalden in 1998 was het 175 GULDEN, lekker over de kop!
GamblersCup schreef:Amaris, zijn plaatsingskosten de kosten om je dier naar het asiel te brengen of als je een dier uit het asiel haalt?
Achso kleinvosjeMaar sommige dingen zijn niets aan te doen. Slecht weer, slechte oogst (basis ingredienten voor voer bijvoorbeeld, of voor medijnen) en het resultaat is duur voer.
Amaris schreef:Zohee, dure asiels bij jullie... de kosten zijn bij ons wel iets lager:
Plaatsingskosten hond : € 85,00
Plaatsingskosten kitten : € 25,00
Plaatsingskosten kater : € 30,00
Plaatsingskosten poes : € 35,00
Wat ik vaak hoor: wij halen geen dier uit het asiel want wij willen een kitten/puppie.
Wake up call! In het asiel zitten OOK puppies en kittens! In de lente juist VOORAL kittens.
GamblersCup schreef:Amaris, bij jullie is het wel héél kleinschalig, of niet? Als dat zo is, begrijp ik de lagere prijzen. Wat hebben jullie weinig dieren zitten zeg! (gelukkig maar natuurlijk!)
. Hebben er al heel veel plezier aan gehad en zij aan ons ook denk ik! Elke dag worden we vrolijk begroet door haar en ze is echt super aanhankelijk. We kunnen ons de wei niet meer voorstellen zonder Jasmijn
.