Een ''oudje'' van 12 kan nog wel een tijdje mee. Maar ze zullen sneller ouder doms kwaaltjes hebben, wat dus meer geld kost. Wel doe je die katten een veel groter plezier. De kittens en andere jonge katten zijn toch zó weg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joolien schreef:Goed topic, hier zijn we ook aan het orienteren om een kat in huis te nemen.
Het liefst neem ik er ook 1 uit het asielMijn vriend moet alleen nog aan het idee wennen en wilt persé een grijze kat :')
pinuts schreef:hmm tsja tis maar hoe duur je het maakt. In mijn omgeving hoor ik juist dat je de kat prima goedkope aldi brokken kan geven.. hoe denken jullie hier over?
pinuts schreef:hmm tsja tis maar hoe duur je het maakt. In mijn omgeving hoor ik juist dat je de kat prima goedkope aldi brokken kan geven.. hoe denken jullie hier over?
als je ze bv met whiskas, tompoes e.d. vergelijkt (veel geur, kleur en smaakstoffen) dan ja...zijn die brokken beter. Ik voer blaasgruisdieet van RC en RC sensible, 2 katten krijgen vers en de rest nog Bozita (biologisch natvoer- 95% vlees via online shops te bestellen, zeker niet duurder dan natvoer uit de supermarkt) 
kat 2 heeft het nooit gehad, waren al over op de RC voor zij in huis kwam) en natvoer wisselen we: dan een keer felix, dan een keer whiskas en nu Gourmet (en lekker dat ze dat vinden, zelfs mevrouwtje eet nu alle natvoer op
) en ik let wel altijd op wat er allemaal in zit: ik wil zo min mogelijk zout in mn katten hebben.